Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på Måns
 

Bifogade filer

  • 20230416_183630.jpg
    20230416_183630.jpg
    300,5 KB · Visningar: 56
Vilken dag! Vi red ut i skogen bort till en grillplats. Hoppade av och band upp hästarna på lämpliga ställen. Fick tyvärr hålla i min som inte kunde stå still och bara äta gräs. Han skulle proooomt snurra in sig och utforska saker. Livet med en 4 åring :P

Men vi åt i alla fall lite fika, jag drack en cola zero och mumsade på gifflar. Halle försökte ta min cola zero. Han älskar det då han fått smaka av gamla ägaren. Gjorde det klart för honom att colan faktiskt är min och inte hans. 😂

Jag testade rida med hackamore idag för första gången. Funkade rätt så bra men kommunikationen var sådär men det var ändå väntat. Han är bara 4 år och börjat bli mer riden detta året :)

Ganska bra dag och jag älskar våra långa ridvägar här! 🤩🙌


20230416_151149.jpg
 
Vilken dag! Vi red ut i skogen bort till en grillplats. Hoppade av och band upp hästarna på lämpliga ställen. Fick tyvärr hålla i min som inte kunde stå still och bara äta gräs. Han skulle proooomt snurra in sig och utforska saker. Livet med en 4 åring :P

Men vi åt i alla fall lite fika, jag drack en cola zero och mumsade på gifflar. Halle försökte ta min cola zero. Han älskar det då han fått smaka av gamla ägaren. Gjorde det klart för honom att colan faktiskt är min och inte hans. 😂

Jag testade rida med hackamore idag för första gången. Funkade rätt så bra men kommunikationen var sådär men det var ändå väntat. Han är bara 4 år och börjat bli mer riden detta året :)

Ganska bra dag och jag älskar våra långa ridvägar här! 🤩🙌


Visa bifogad fil 116900
Låter härligt 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp