Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av muttrarna satt så jävla hårt att fällkorsen gick av...Har tvättat hållt på ute och så har jag bytt till sommarsulor på bilen men det bytet blv dyrt 2 fällkors kostade det.....
Grattis på din dag!Har firat min födelsedag med mamma i strålande sol på balkongen, sjukt goda chaffles med syrad grädde och varmrökt lax samt en skön tupplur.
Låter härligtVilken dag! Vi red ut i skogen bort till en grillplats. Hoppade av och band upp hästarna på lämpliga ställen. Fick tyvärr hålla i min som inte kunde stå still och bara äta gräs. Han skulle proooomt snurra in sig och utforska saker. Livet med en 4 åring :P
Men vi åt i alla fall lite fika, jag drack en cola zero och mumsade på gifflar. Halle försökte ta min cola zero. Han älskar det då han fått smaka av gamla ägaren. Gjorde det klart för honom att colan faktiskt är min och inte hans.
Jag testade rida med hackamore idag för första gången. Funkade rätt så bra men kommunikationen var sådär men det var ändå väntat. Han är bara 4 år och börjat bli mer riden detta året
Ganska bra dag och jag älskar våra långa ridvägar här!
Visa bifogad fil 116900
Låter härligt