Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är problemet i det nya stallet?Känner mig bara uppgiven. Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre nu, men det känns mest som att hästarna fått det bättre men inte jag. Klump i magen av att åka till stallet och jag vet inte om det är sviterna från förra stallet eller om det är det här stallet också. Blä.
Ge det lite tid. Du är väldig långt nere på skalan av stress och less över förra stallet, det tar tid att hämta sig igenKänner mig bara uppgiven. Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre nu, men det känns mest som att hästarna fått det bättre men inte jag. Klump i magen av att åka till stallet och jag vet inte om det är sviterna från förra stallet eller om det är det här stallet också. Blä.
Jag tror Sverige vänder sig uppochner ibland för att liksom jämna ut temperatur skillnadernaKonstigt land det häringa Sverige, jag hade -2 imorse och nu stigit till -1 - då bor jag ändå nordligt, räknat från er som hade svinkallt
Fick ett trevligt sms från värmepumpsinstallatören! I fredags så beställde han hem den maskin som jag bestämt mig för - och om precis en vecka kommer dom och installerar den
Jag och min mamma har alltid bott i Stockholm (förutom för mig ett avbrott på fyra år för gymnasium i Örebro).Om det inte är för privat; varför flyttade du/ni från östergötland?
Konstigt land det häringa Sverige, jag hade -2 imorse och nu stigit till -1 - då bor jag ändå nordligt, räknat från er som hade svinkallt
Ok. Då är landet alltså vikt på mittenJag hade -25,7°C i morse och bor väl hyfsat norröver i landet iaf.
Vad är problemet i det nya stallet?
Ge det lite tid. Du är väldig långt nere på skalan av stress och less över förra stallet, det tar tid att hämta sig igen
Åh det kan verkligen jag förstå men försök efter bästa förmåga och andas och landa i det och se om det känns bättre om en liten tid .Ja du... Svårt att sätta fingret på. Mest en känsla. Många oskrivna regler och information som inte nämndes när jag besökte. Tex att vi ska mocka ut ligghallarna (bädd) för hand varje sommar. Eller att hästarna får foder på andra tider än de som sas till mig. Likaså fanns det ingen plats för mig i sadelkammaren, så jag har tre sadlar på en hängare. Det känns lite ostrukturerat är nog ordet jag letar efter. Jag ser tusen saker som skulle kunna förbättras, men får känslan av att alla andra är nöjda som det är. Samtidigt har alla varit jättetrevliga, så jag är rädd att det sitter i mitt huvud bara. Hästarna trivs jättebra och det som är viktigast för mig uppfylls (bra hygienisk kvalitet på fodret, kuperad hage, flera ligghallar).
Stort klivMin unge har fått sin första skolplacering