Lättstädat förstår du väl?För övrigt. Vilken sopphatt tyckte att det var en bra idé att designa ingångar till perronger osv med polerade stengolv? Är trött på att närapå halka och slå ihjäl mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lättstädat förstår du väl?För övrigt. Vilken sopphatt tyckte att det var en bra idé att designa ingångar till perronger osv med polerade stengolv? Är trött på att närapå halka och slå ihjäl mig
Jag tackar och bockar !En stor bukett rosor till de fantastiska människor som utför ett samhällsbärande arbete och arbetar på förskola. På vägen hem mötte jag en tusenfoting, två vuxna och en rad barn som pulsade i snön och halkade runt. Två barn trillade och det blev upprörda känslor som raskt reddes ut.
Jag förstår inte hur ni orkar. Högljudda dagisungar (eller heter det förskolebarn numera?), jobbiga föräldrar och ständiga förkylningar.
Visa bifogad fil 114114
En stor bukett rosor till de fantastiska människor som utför ett samhällsbärande arbete och arbetar på förskola. På vägen hem mötte jag en tusenfoting, två vuxna och en rad barn som pulsade i snön och halkade runt. Två barn trillade och det blev upprörda känslor som raskt reddes ut.
Jag förstår inte hur ni orkar. Högljudda dagisungar (eller heter det förskolebarn numera?), jobbiga föräldrar och ständiga förkylningar.
Visa bifogad fil 114114
Håller med, hade så mycket hellre njutit av detta när det VAR vinter.Snöar igen här med. Det räcker nu. Faktiskt.
Jag är förvisso ny (timmis vikarie) men jag har märkt av det ja- mest de höga ljuden och infektionerna men tackar jag med ❤. Tycker mest det är ett mysigt och givande arbete och barnen är ju oftast så mysiga . Sen kommer jag iofs hem till lugn utan barn, kanske underlättar?!En stor bukett rosor till de fantastiska människor som utför ett samhällsbärande arbete och arbetar på förskola. På vägen hem mötte jag en tusenfoting, två vuxna och en rad barn som pulsade i snön och halkade runt. Två barn trillade och det blev upprörda känslor som raskt reddes ut.
Visa bifogad fil 114114
när jag köper en gård i skåne får du stalla in hästarna på min gård!
Det där med sadlarna måste ju gå att ordna. De visste väl hur hur många sadlar som skulle tillkomma? Och du har ju flera hästar?
Är ju inte rimligt att ha tre sadlar på en sadelhängare det säger ju sig självt. Inte bra för sadlarna det!
Sen kan det möjligen vara svårt att få med exakt all info innan flytt. Bra att skriva avtal så det blir mer överskådligt.
Mocka för hand vet jag inte. Vissa har att de mockar ett visst antal gånger i veckan ut ligghallar och andra mer säsongsvis. Eller någon kombination.
Tycker du ska prata med ansvarig om hur du känner. Har de tagit emot dig och dina hästar vill personen/erna nog att du ska trivas och dina hästar likaså
Du är välkommen hit... jag har 1 dm typ... just nu är jag på skjutbanan så tidigast 19 är jag hemma...Jag vill också skotta snö Skottade hemma runt porten och ingången till soprummet bara för att. Och ingången till jobbet
JappMyggfritt iaf
Tror att du är något på spåren i din sista mening, min syster jobbar också med småbarn och hon har inga egna barn hellerJag är förvisso ny (timmis vikarie) men jag har märkt av det ja- mest de höga ljuden och infektionerna men tackar jag med ❤. Tycker mest det är ett mysigt och givande arbete och barnen är ju oftast så mysiga . Sen kommer jag iofs hem till lugn utan barn, kanske underlättar?!
Inte för att vara sådan men känner du själv att du haft det väldigt stressigt och övermäktigt på sistone? Försök ta hand om dig, du behöver vara lite snäll mot dig själv just nu.Så hangry att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte ens komma ihåg en så enkel sak som att jag måste äta?