Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud ÄR ouppnåerlig vet du väl?!Fick precis höra att "du ser alltid så ouppnåelig ut"
Personen gick innan jag han reflektera över vad hen sa. Fattar ingenting? Vad betyder det ens?
Jag vill också skotta snö Skottade hemma runt porten och ingången till soprummet bara för att. Och ingången till jobbetJag skulle pallra mig ut och skotta - trodde jag ja! Snön hade visst börjat vräka ner igen, stora fina flingor. Då tappade jag all lust faktiskt
Så nu har båda vovvarna nyklippta klor, jag har kokat mig lite kaffe och skopat upp glass i en skål och nu ska jag titta på "Att bli Lee" del 2 istället.
Komsikomsi...Jag vill också skotta snö Skottade hemma runt porten och ingången till soprummet bara för att. Och ingången till jobbet
när jag köper en gård i skåne får du stalla in hästarna på min gård!Ja du... Svårt att sätta fingret på. Mest en känsla. Många oskrivna regler och information som inte nämndes när jag besökte. Tex att vi ska mocka ut ligghallarna (bädd) för hand varje sommar. Eller att hästarna får foder på andra tider än de som sas till mig. Likaså fanns det ingen plats för mig i sadelkammaren, så jag har tre sadlar på en hängare. Det känns lite ostrukturerat är nog ordet jag letar efter. Jag ser tusen saker som skulle kunna förbättras, men får känslan av att alla andra är nöjda som det är. Samtidigt har alla varit jättetrevliga, så jag är rädd att det sitter i mitt huvud bara. Hästarna trivs jättebra och det som är viktigast för mig uppfylls (bra hygienisk kvalitet på fodret, kuperad hage, flera ligghallar).
Ska du köpa gård? Hur många hektar hade du tänkt?när jag köper en gård i skåne får du stalla in hästarna på min gård!
Det där med sadlarna måste ju gå att ordna. De visste väl hur hur många sadlar som skulle tillkomma? Och du har ju flera hästar?Ja du... Svårt att sätta fingret på. Mest en känsla. Många oskrivna regler och information som inte nämndes när jag besökte. Tex att vi ska mocka ut ligghallarna (bädd) för hand varje sommar. Eller att hästarna får foder på andra tider än de som sas till mig. Likaså fanns det ingen plats för mig i sadelkammaren, så jag har tre sadlar på en hängare. Det känns lite ostrukturerat är nog ordet jag letar efter. Jag ser tusen saker som skulle kunna förbättras, men får känslan av att alla andra är nöjda som det är. Samtidigt har alla varit jättetrevliga, så jag är rädd att det sitter i mitt huvud bara. Hästarna trivs jättebra och det som är viktigast för mig uppfylls (bra hygienisk kvalitet på fodret, kuperad hage, flera ligghallar).