Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon hoppar ju in i nuvarande BD-säsongen när Cpt Lee blir sjuk. Då är hon fruktansvärt kappvändande mot besättningen. Snackar skit om någon för att sen höja till skyarna. Men det blir väl bra tv, därför får hon vara kvar Min favorit är nog Glenn från BD SY, han är chill men alla respekterar honom.Men ja! Så störande
—
Ligger skavfötters och kollar Stargate
Perfekt. Strax sova.
För väl det-16 grader ute och 14 grader inne. Men inne är det i alla fall plusgrader....
Myggfritt iafLjummet ute nu -13
Jag kan ändå ha viss förståelse för det, utegym är härligt! Min gräns hade nog gått någonstans kring snöstorm dockHan har tränat på utegym i ett år, fyra dagar i veckan. Fattar inte hur han orkar med vädret.
*funderar på hur orimligt det vore att sjösätta en räddningsaktion och åka några mil österut för att rädda ett stackars glasspaket*Jag är ingen glassoman generellt - glass ska liksom helst vara ett tillbehör till någonting annat som gärna är lite syrligt och chokladglass passar aldrig till frukt.
Men nu har jag provat banoffeeglassen och har ytterligare att paket i frysen som kommer att slängas vid nästa rensning. För lite ban och för mycket offee, och så skumma chokladbitar på det.
En nyfiken fråga: Mäter såna där mätare efter samma skala som när man tar blodprov på glukos på ett labb?
För 5,8 är väl ett bra värde då, menar jag. Jag har över 6 när jag tar fasteglukosblodprov och då är det ju högt.
*okunnig*
Håller tummarnaPrince har kolik igen. Jag kastar i mig mat och är redo att ta hem A från skolan och åka ut. Skakar av adrenalin...
Vet är på väg ut. Funkar det knte hemma är det ju bättre att vi åker direkt till UDS.Håller tummarna