Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där ryker körkortet på lastbilsföraren.Har trasig bil. Körde bakom en lastbil på motorvägen som helt plötsligt tappade en osannolikt stor isklump som landar mitt på vägbanan framför mig. Jag hann tänka att det nog är genuint dåligt.
Det var svinhalt och bilar bakom så jag kunde inte panikbromsa, men hann bromsa ner ordentligt iallafall (glad att reflexen att inte reflexmässigt väja funkade). Men det var inte tillräckligt. All plast i nedre delen av fronten är demolerad och plasten under framvagnen är sprucken.
Hon är så favoriserande av den som passar henne för stunden!Aaargh hur kan Captain Sandy vara så sämst på allt
(Below Deck)
I övrigt färdigjobbad för dagen, trotsade snön och körde sista halvan hos en god vän. Fått mycket gjort igår och idag, kul
Han har tränat på utegym i ett år, fyra dagar i veckan. Fattar inte hur han orkar med vädret.Av alla gym han hade kunnat gå till idag så valde han ett UTEgym?!
Sov gottDödstrött. Så nu blir det sängen.
Chokladglass som är den BÄSTA glassen! Själv är jag sur över att det blandas i vanilj i all glass så att det blir mindre av den riktiga glassen, framförallt sur blir jag när det blandas vanilj i chokladglass.Jag har hittat en ny Ben&Jerry! Banoffee! som vanligt måste de blanda i en jävla massa choklad (som inte hör hemma i glass och som inte har med banoffee att göra) men jag ska ge den en chans, den var ändå på extrapris.
Men ja! Så störandeHon är så favoriserande av den som passar henne för stunden!
Jag gillar vanilj och frukt, men allt jag hittar är choklad, caramel och det där jäkla jordnötssmöret. Jag blir så bitter!Chokladglass som är den BÄSTA glassen! Själv är jag sur över att det blandas i vanilj i all glass så att det blir mindre av den riktiga glassen, framförallt sur blir jag när det blandas vanilj i chokladglass.
Gissar då att du inte gillar den här?Jag gillar vanilj och frukt, men allt jag hittar är choklad, caramel och det där jäkla jordnötssmöret. Jag blir så bitter!