Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har trasig bil. Körde bakom en lastbil på motorvägen som helt plötsligt tappade en osannolikt stor isklump som landar mitt på vägbanan framför mig. Jag hann tänka att det nog är genuint dåligt.

Det var svinhalt och bilar bakom så jag kunde inte panikbromsa, men hann bromsa ner ordentligt iallafall (glad att reflexen att inte reflexmässigt väja funkade). Men det var inte tillräckligt. All plast i nedre delen av fronten är demolerad och plasten under framvagnen är sprucken. :(
Där ryker körkortet på lastbilsföraren.
 
Älskar mina lärares humor :D Vi fick tillbaka prov idag och jag såg att läraren hade missat att rätta en fråga. Eftersom jag hade skrivit svaret till den frågan på en ny sida och det dessutom var sista frågan så frågade jag snällt om hon hade missat den. Tänkte att risken att hon oavsiktligt missat den ju ändå var ganska stor. Men nä, svaret jag fick: "no, I did see it but I thought you got so many points already so you don't need more" 😂

(Hon skojade bara och ja, jag fick poäng för den frågan :))
 
Jag har hittat en ny Ben&Jerry! Banoffee! :d som vanligt måste de blanda i en jävla massa choklad (som inte hör hemma i glass och som inte har med banoffee att göra) men jag ska ge den en chans, den var ändå på extrapris. :angel:
Chokladglass som är den BÄSTA glassen! Själv är jag sur över att det blandas i vanilj i all glass så att det blir mindre av den riktiga glassen, framförallt sur blir jag när det blandas vanilj i chokladglass.
 
Dags att sova, men orolig för en mycket nära vän som är allvarlig sjuk och nu på akuten :( Vet inte hur det kommer gå, men hoppas såklart att hon ska klara sig... Måste försöka tänka på något annat nu för att lyckas sova något inatt. Lyckas jag inte så blir morgondagen hemskt jobbig.
 
Jag gillar vanilj och frukt, men allt jag hittar är choklad, caramel och det där jäkla jordnötssmöret. Jag blir så bitter! :p
Gissar då att du inte gillar den här?
Chocolatey_Love_A-Fair_closed_pint.jpg

Jag har nästan slutat köpa den, för den är så god att jag trycker i mig hela på ingen tid alls. Men den är SÅ GOD :love: :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 218
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp