Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En nyfiken fråga: Mäter såna där mätare efter samma skala som när man tar blodprov på glukos på ett labb?Är insnöad. Min buss verkar inte gå trots att det inte är några störningar på den linjen enligt sl.se. Ganska skönt med en snödag. Mår piss eftersom jag gravt missbedömde insulinintag och föll som en sten. Den förbaskade läsaren pep inte när den borde gjort det (vet inte om jag sov så hårt att jag inte hörde den, men den låter som åskan och jag har den bredvid huvudkudden) och halv fyra vaknade jag med riktiga shakes. Inte kul att traska upp och äta nästan en hel förpackning hallonsorbet. Tur att jag ändå hade så mycket hemma eftersom jag kollade i morse när väckarklockan ringde och bs var bara 5.8 trots all sorbet.
Jo där jag bor har det stormat både igår och imorse. Man kunde knappt gå ute, folk gick baklänges för att det inte gick att titta rakt fram. Stockholm är ett stort område så det kan vara olika väder…Snöfall och blåst betyder inte att det är ”snöstorm”.
Jag har iaf inte sett nån snöstorm, bara ymnigt snöfall och lite blåst.
Ja på Värmdö har det kommit mycket, där kör räddningstjänsten med bandvagnar och hjälper hemtjänsten att komma fram.P1 påstår att Stockholm fått 50 cm på sina håll. Inte avundsjuk.
Jag är fullnöjd med de två flingor vi fick inatt.
Trodde du syftade på stan, inte regionen.Jo där jag bor har det stormat både igår och imorse. Man kunde knappt gå ute, folk gick baklänges för att det inte gick att titta rakt fram. Stockholm är ett stort område så det kan vara olika väder…
Du står stadigt med fötterna på jorden, med andra ord!Om det gick kunde du få mina 46 or! funkar som snöskor också.
Om det inte är för privat; varför flyttade du/ni från östergötland?Känns alltid så märkligt att komma hem till stan från landet, som att åka mellan två olika världar
Funderar på varför slla andra verkar, helt egoistiskt, lagt beslag på all snö. SMHI lovade och lovade att vi skulle få snö hela veckan, men vi fick bara fem flingor igår och all snö är borta från prognosen.
Visa bifogad fil 114043
Jag bor 5 min ifrån tullarna, det var storm.Trodde du syftade på stan, inte regionen.
Thanks for the snowstorm, old sport
Jag vet vi sparar snön till sommaren då kan vi vattna med den
Nån som har en ledig lämplig lagerlokal
Lysande idéBlir folk sura om vi dumpar det i ishallarna, månne?
Jo där jag bor har det stormat både igår och imorse. Man kunde knappt gå ute, folk gick baklänges för att det inte gick att titta rakt fram. Stockholm är ett stort område så det kan vara olika väder…
Låt bli våran. Vi vill kunna åka skridskor i sommar som vanligt...Lysande idé