Hade jag behövt i dagOm det gick kunde du få mina 46 or! funkar som snöskor också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag behövt i dagOm det gick kunde du få mina 46 or! funkar som snöskor också.
Aaargh hur kan Captain Sandy vara så sämst på allt
(Below Deck)
I övrigt färdigjobbad för dagen, trotsade snön och körde sista halvan hos en god vän. Fått mycket gjort igår och idag, kul
Mina 46 or med min dotters 36 orHade jag behövt i dag
Just nu var det säsong 5 avsnitt 11 tror jag.Vilket avsnitt syftar du på?
Saknas nog ett altare till datorgudarna hemma hos dig kan inte komma på en annan anledning!Ok, jag ger upp, surrender, lägger mig platt inför dator gudarna som uppenbarligen förbannat mig. Nu fungerar psu och allting klockrent - förutom att det inte går fram någon bild, dvs det jag har haft problem med tidigare och föranledde byte av moderkort, psu, cpu och gpu. Oooooch, same procedure as last year. Jag har prövat tre hdmi kablar som alla fungerar. Fattar inte vad som hänt mellan i går och idag.
edit: ska sätta in kortet i en annan pci plats och se om det fungerar bättre. Varför kan inte ett enda bygge fungera smärtfritt???
Snöfall och blåst betyder inte att det är ”snöstorm”.Snöstormen har verkligen kommit till Stockholm nu, men t-banan går som den ska! Jag blev bara en tunnelbana sen