Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du, var lite rädd om dig är du snäll Och ät något för bövelen, vad som helst!Jag har varit på väg till jobbet, sen gett upp och varit på väg hem i 6,5 timme nu
Nu hemma sedan en kvart och fått av mig kläder och på mig mina allra varmaste kläder + morgonrock + filt + 3 par strumpor. Fingrarna fortfarande svåra att röra men tårna börjar så smått kännas normala igen. Inte ätit sedan 19.00 i går så vrålhungrig men jag börjar nog med lite vatten.
Bara å sätta sig och jobba på. Men jag är sopslut av att ha frusit i sisådär 5 timmar och pulsat i snö som i drivorna nådde upp till knäna, i bland över knäna cirka 6km. Skulle behöva en tupplur.
Det har jag! Var tvungen att dricka lite först bara. Nu börjar jag känna mig upptinad till och med.Men du, var lite rädd om dig är du snäll Och ät något för bövelen, vad som helst!
Förlåt men död som en död papegoja är en perfekt sägning och jag tänker sno den!Kill me now. Allting fungerade, idag pluggade jag bara in några hårddiskar och monterade in en heatsink för m.2 disken. Glad i hågen sätter jag på datorn - ooooch den är stendöd. Alltså psu är död som en död papegoja. Det har aldrig hänt förut. Allting annat har hänt men inte just detta.
Uppenbarligen vill universum säga mig något. Jag känner mig som Job utan getter och söner.
Förlåt men död som en död papegoja är en perfekt sägning och jag tänker sno den!
P1 påstår att Stockholm fått 50 cm på sina håll. Inte avundsjuk.Funderar på varför slla andra verkar, helt egoistiskt, lagt beslag på all snö. SMHI lovade och lovade att vi skulle få snö hela veckan, men vi fick bara fem flingor igår och all snö är borta från prognosen.
Visa bifogad fil 114043
Snön ligger fint utanför mitt fönster 50 cm verkar stämmaP1 påstår att Stockholm fått 50 cm på sina håll. Inte avundsjuk.
Jag är fullnöjd med de två flingor vi fick inatt.
Om det gick kunde du få mina 46 or! funkar som snöskor också.Jag skulle verkligen behöva ett par nya fötter