MissFideli
Trådstartare
Ville bara säga att efter att ha levt på bröd på jobbet i flera år, testade jag en köpt, fryst köttfärspaj igår. Med bröd håller jag mig kanske 2 h, med köttfärspajen var jag hungrig efter 5 h. Så ska definitivt försöka äta ordentlig mat mitt på. Tyvärr blev jag också rätt trött efter ett tag, typ paltkoma fast flera timmar efter. Det går ju inte. Så får testa egenlagad mat. Men det kan ju berott på att det typ regnat och varit grått i mer än 1 v nu.
Imorgon ska jag göra storkok och frysa in det som går att frysa in och lägga t.ex potatis i kylen, så har jag mat både på jobbet och efter.
Tack för alla tips! Det är rätt påfrestande att vara hemifrån 14-15 h varje dag när man inte är van Men nu är det som det är, jag har ett mål och får helt enkelt offra allt ett tag.
Imorgon ska jag göra storkok och frysa in det som går att frysa in och lägga t.ex potatis i kylen, så har jag mat både på jobbet och efter.
Tack för alla tips! Det är rätt påfrestande att vara hemifrån 14-15 h varje dag när man inte är van Men nu är det som det är, jag har ett mål och får helt enkelt offra allt ett tag.