Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om jag drömde att jag hade en ångestattack bara eller om jag hade en i natt. Störigt.
-12 och ansiktet gjorde ont under rundan och gör fortfarande. Jävla förbannade kyla!🤬
Fredag är det iaf.
Och HV avslutade med flaggan i topp efter en säsong i hopp och förtvivlan.
 
Veckorna går sååå fort!
Men men det är fredag och jag startade dagen i gymmet efter att ha matat djuren inne (en katt, två hundar och tre marsvin) och svept en kopp kaffe. Sen ut och mata djuren ute (fem hästar och tre kaniner), sen pussa på ungarna och skicka dom till skolbussen, starta dammsugaren och sen sätta sig och jobba.

-18 grader i morse. Något mildare nu och solen skiner.
 
Funderar på trådar jag läser/läst om andra förhållanden senaste tiden och blir så beklämd av hur mycket som bubblar upp från mitt förra.

Hur illa var det egentligen? Man vill ju ändå känna att det var mestadels bra.
Och det påverkar mitt nya förhållande vilket gör mig både arg och ledsen. Jaha, hur jobbar man sig igenom det här då..
 
Mysmorgon med bästa Halle idag. Nu åka hem och byta till jobb kläder. Turligt nog hemarbete nästa vecka igen 🙏😁
Halle är den till vänster. ❤️
20230310_091837.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 222
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp