Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mumsar på härligt värmande gröt och tinar upp efter en promenad i ett vackert vinterlandskap med strålande sol och klarblå himmel. Så, NU känner jag mig färdig med vintern för i år, nu kan det få bli vår igen!

Dessa isbeklädda påskliljor i vår rabatt kan vara det deppigaste jag sett på hela året 😂

335464191_631065872179840_679598436193002559_n.webp
 
Funderar på om jag ska gå till willys på lunchen (mest för att undvika massa folk) och handla. Eller om jag ska ta bussen i eftermiddag ner på stan och handla på dyra ica. Jag kan iofs åka buss till willys också, men det tar lite tid och kräver bussbyte. Helst vill jag bara slippa handla mat... Men de saker jag behöver kan jag inte beställa från matsmart och få levererat till dörren. :meh:
 
Mitt problem med amazon är löst (eller, inte att komma åt kontot) då jag fick en bokleverans i morse och det visade sig att en av novellerna i novellsamlingen var den novell som skulle vara exklusiv för amazon. Så nu kan jag läsa den ändå. :love: Enda dumma nu är att jag har 45 dagar gratis med nextory, så mina fysiska böcker får snällt vänta...
 
Jag tror att jag eventuellt kan ha gått lite för mycket Hermione på rutinerna jag skriver just nu så nu har perfektionisten och du-ska-inte-tro-du-är-något krig i min hjärna och jag funderar på att ta bort hela stycken så det inte ska se ut som att jag är en try-hard. :banghead:

Story of my life. Antalet gånger jag insåg att inlämningar i skolan nog skulle resultera i MVG och jag redigerade om dem så att det skulle bli G, med lite otur VG, går inte att räkna :p
 
Jag tror att jag eventuellt kan ha gått lite för mycket Hermione på rutinerna jag skriver just nu så nu har perfektionisten och du-ska-inte-tro-du-är-något krig i min hjärna och jag funderar på att ta bort hela stycken så det inte ska se ut som att jag är en try-hard. :banghead:

Story of my life. Antalet gånger jag insåg att inlämningar i skolan nog skulle resultera i MVG och jag redigerade om dem så att det skulle bli G, med lite otur VG, går inte att räkna :p
Va? Gjorde du om dom för att få sämre betyg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 222
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp