Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så glad så glad! Har för första gången i mitt liv haft en trevlig upplevelse när jag provat kläder. För att jag valde att ta ett steg utanför min trygghetszon och våga ha klänning. Kände mig så fin så jag var på väg att köpa samma klänning i lila, brunt och svart. Men hejdade mig själv och beslöt att jag först ska använda klänningen ett tag och känna att den känns bra.

Däremot köpte jag en sån där flortunn blommig (!) sommarklänning och jag vet inte längre vem jag är i spegeln. Men det känns så bra och det är helt @Tranan s förtjänst. :love:
 
Så glad så glad! Har för första gången i mitt liv haft en trevlig upplevelse när jag provat kläder. För att jag valde att ta ett steg utanför min trygghetszon och våga ha klänning. Kände mig så fin så jag var på väg att köpa samma klänning i lila, brunt och svart. Men hejdade mig själv och beslöt att jag först ska använda klänningen ett tag och känna att den känns bra.

Däremot köpte jag en sån där flortunn blommig (!) sommarklänning och jag vet inte längre vem jag är i spegeln. Men det känns så bra och det är helt @Tranan s förtjänst. :love:
Tack för att du delade med dig! Visst är det härligt att upptäcka en ny person bara sådär! Men du gjorde jobbet, glöm inte det.
 
Hittat en helt ljuvlig lägenhet till salu. :love: I Ystads kommun, så jag kanske ska sluta hänga på hemnet och hitta bostäder jag ändå inte kan köpa. :p Men om jag får till min tågsemester i sommar så borde jag svänga förbi Ystad. Eller så borde jag inte det, för om jag blir kär så blir det inte så bra. :crazy:
Åh, där är så fint! Vill också bo i Ystad men är för långt från jobb.
 
Har haft en väldigt fin dag på jobbet. Har det oftast men idag var det en sån där extra fin.
Fått låna en ny bok av min kompis. Nummer tre i en serie. Och sängen är renbäddad.
B226B426-520B-41BF-B07C-47A589905D61.webp
 
Nej, nej. Du skulle ju säga att det är jättefult och trist. ;)
Då kan jag berätta att Ystad är hemskt på vintern ;-) hela den sidan av skåne ”snöar igen” om det kommer in snö och blåst. Det fyker.. Kan var lite snö men drivorna ligger på åkrar och vägar. Så ”samma snöfall” här där jag bor behöver inte vara problem pga skog tex, så blir det kaos runt Ystad.
Inte för inte de har enormt stor bandvagns-park 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 224
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp