Många timmar senare har jag gjort klart mitt första porträtt utan någon direkt referensbild som grund!
Fy tusan vad roligt det är att börja med en ny hobby
Fy tusan vad roligt det är att börja med en ny hobby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit hos tandläkaren den enda positiva grejen var att de sa att hålet skulle nog kunna lagas, tanden behöver inte tas bort, och de kunde göra det redan idag. Så nu sitter jag med en bedövad halvkäke dyrare än att dra ut tanden men betydligt billigare än en ny krona.
Till den negativa saken dock ... Min emalj är väldigt sliten, vilket jag redan vetat om men nu sa tandläkaren att sluta med all dricka med kolsyra/socker, äta ingenting utanför måltiderna (ingen frukt etc), chop chop
Jag kände bara att man får vara en smula realistisk här
Ja, jag fattar att jag behöver bättra på mig, jag kämpar redan med att försöka hålla drickat till bara helgerna och minska på godiset. Men jag tror inte riktigt på att sluta heltvärt med allt "roligt"
Får börja lägga undan pengar till framtida tandläkarräkningar antar jag
Jag har själv ställt den frågan någon gång förut och då bara fått en medlidande blick av tandläkarenFörst läste jag chop chop som att du var tvungen att undvika just den matkedjan. Men med drickan, fungerar det inte att dricka med sugrör? Eller är det kanske bara en myt att det är bättre?
Var kan man se det?Tittar på ett program om kallblod med brittiske skådespelaren Martin Clunes av alla människor. Han är bland annat och hälsar på hos en Amish uppfödare av någon belgisk ras men hovarna på samtliga hästar är i rent bedrövligt skick. I övrigt ett trevligt program.
Whippishen ligger bredvid mig i soffan och springer i sömnen, mjuk fyrtassad massage för mig
På BritBox. Det var nog Brabanter ja!Var kan man se det?
Amishfolket brukar ha brabanthästar, har jag sett i dr Pol.
När jag var på undersökning nyligen så kollade tandläkaren typ lite väl noga på mina framtänder i överkäken men han sa inget.Har varit hos tandläkaren den enda positiva grejen var att de sa att hålet skulle nog kunna lagas, tanden behöver inte tas bort, och de kunde göra det redan idag. Så nu sitter jag med en bedövad halvkäke dyrare än att dra ut tanden men betydligt billigare än en ny krona.
Till den negativa saken dock ... Min emalj är väldigt sliten, vilket jag redan vetat om men nu sa tandläkaren att sluta med all dricka med kolsyra/socker, äta ingenting utanför måltiderna (ingen frukt etc), chop chop
Jag kände bara att man får vara en smula realistisk här
Ja, jag fattar att jag behöver bättra på mig, jag kämpar redan med att försöka hålla drickat till bara helgerna och minska på godiset. Men jag tror inte riktigt på att sluta heltvärt med allt "roligt"
Får börja lägga undan pengar till framtida tandläkarräkningar antar jag
Blev tvungen att förnya passet och kände mig så jäkla sliten och ful. Kände att jag behövde bomba på med smink för att inte se ut som typ en sjuklig massmördare på fotot. Jag vräkte på ungefär lika mycket smink som dragqueensen i RuPauls gör.
Funkar ju på foto. Men sen fick jag se ut så hos doktorn och i ett gäng affärer med.
Kände mig som en påskkärring.