och alla vingårdar blommor och naturDet är min dröm! Tänk hajar, valar och giraffer på samma resa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och alla vingårdar blommor och naturDet är min dröm! Tänk hajar, valar och giraffer på samma resa
Precis, där kan man absolut inte bo................. för att inte tala om alla trevliga små restauranger ,så äckligt och havetJättefula gamla gatuhus med kullerstensgator
det blir skithalt på vintern när det är is på kullersten! Jag tycker jag lyckas utmärkt med att hindra @Habina att flytta till Ystad..Precis, där kan man absolut inte bo................. för att inte tala om alla trevliga små restauranger ,så äckligt och havet
Hade jag kunnat hade jag också flyttat till Skåne Ystad? Absolut!Hittat en helt ljuvlig lägenhet till salu. I Ystads kommun, så jag kanske ska sluta hänga på hemnet och hitta bostäder jag ändå inte kan köpa. Men om jag får till min tågsemester i sommar så borde jag svänga förbi Ystad. Eller så borde jag inte det, för om jag blir kär så blir det inte så bra.
Nu ska jag stänga ned jobbdatorn för helgen och ge mig iväg till stan. Kom på att jag hade en bok att hämta på bibblan. Plus att jag ska försöka ta ett litet, litet steg mot att vara mer mig själv (prova klänning ).
Om jag kunde hitta jobb i skåne så kunde jag bo där med.Hittat en helt ljuvlig lägenhet till salu. I Ystads kommun, så jag kanske ska sluta hänga på hemnet och hitta bostäder jag ändå inte kan köpa. Men om jag får till min tågsemester i sommar så borde jag svänga förbi Ystad. Eller så borde jag inte det, för om jag blir kär så blir det inte så bra.
Nu ska jag stänga ned jobbdatorn för helgen och ge mig iväg till stan. Kom på att jag hade en bok att hämta på bibblan. Plus att jag ska försöka ta ett litet, litet steg mot att vara mer mig själv (prova klänning ).
Står och tittar på detta. Fast nu en bärgare och några timmar senare... någon har en jobbig dag på jobbet.....Visa bifogad fil 114191
Jag överlevde kylan och dagen. Väl på plats gassade solen och det var bara någon minusgrad under dagen. Var så kollegan blev svettig och nästintill detsamma med mig.-18 här. Igår när jag kom hem funderade jag på om det kanske kunde bli för varmt med den tjockare vinterjackan om vi ska jobba ute idag. Utifall det skulle ligga runt 0.
Blir tjockjackan. Utan tvekan. Förhoppningsvis blir det lite varmare ute under dagen och ut mot kusten dit vi ska idag...
Kan du vara snäll att lyssna på läkaren också?Min läkare ringde - strax före sex en fredagskväll! Hon är fantastisk.
Rådde mig att vila och inte försöka göra en massa när jag är så erbarmligt trött som nu. Viruset måste få tid att försvinna.