Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet ite om jag ska störa mig eller skratta

Ställde ut min goda kycklinggryta på altanen inatt. Tog in den nån timme innan lunch. Nu tänkte jag sleva upp lite gryta och ris på tallriken för att micra.

Det var kallt inatt....Allt var stenhårt. Hade nog behövt tigersåg för att ta mig in i kycklingen, för att inte tala om riset. :rofl:
 
Vaknade redan halv sju och jisses vad ljust det ändå är; lika "förvånad" varje gång när ljuset vänder 😄. Efter frukost till Leif&Billy for sambon för att hugga lite och jag till stallet 😊. Ikväll blir det ju mellofinal och ännu lättare för älsklingen att "stå ut"med det när han har kräftor och öl 😁 och jag öppnade och provsmakade de sura båtarna älsklingen var så snäll och köpte med och nej de var ingen besvikelse, goda! 😊. Konstaterade också när jag köpte Favoritmixen förra helgen att dem får man fasen äta med andakt- nära 40 spänn för 180 gramspåse i närbutiken 💸.
 
Grillpremiär.

20230311_152052.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 224
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp