Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På väg hem med lite mer drivhus och 2 miniväxthus, här ska odlas toppendag i övrigt, så tråkigt de var tvungna åka hem bara. Men jag hälsar på dem i påsk så det är snart
Kollar ett gammalt avsnitt av Kustbevakarna.
Har äntligen tvättat håret.
Har en Trocadero i kylen men ska vänta ett tag innan jag tar fram den så varar den längre.
På väg hem från bästisen. Känns bättre nu
Började nästan gråta nät hon ställde fram mat till mig, hon skrattade nästan ihjäl sig åt mig. Precis vad jag behövde!
Nastan vaken men i dag ar det segt. Klockan 6:15 am ringde telefonen. Bethoven's 5:a pa mycket hog volym medan Siri med bestamd rost forklarade att det var "David Potter" (en ny rekryt) som jag gissar "fick ringde". Nar klockan blir normal tid att ringa (sisadar vid 9 am) tanker jag ringa och hora vad han ville.
Surar över vädret. Vi har minst en halvmeter snö… i mitten på Mars! Och nu vräker snön ner igen Hallåååå?! Det ska vara våååår! Inte vräka ner snö.
Pappa och treåringen kom precis in och treåringen är Vansinnig på pappa och skriker "UT! VI SKA GÅ UUUUT!". Tur att någon uppskattar vädret i alla fall
Jag bort fortfarande i skåne o idag hade vi sol. Tills nu, nu snöar det som fasen. O så har vi haft skidtävling här idag med. Ni hör ju! Skidtävling i skåne!
Äter en något sen lunch. Men var iaf klok och tog en varmkorv innan jag handlade. Skulle handlat i onsdag, men jag är verkligen bra på att skjuta på det.
Haft en bra dag i stallet, det är så konstigt hur jag funkar. Har ångest innan och vill inte, men sen väl där känns det roligt. Promenerade ponnyn och testade rundkorallen lite (den är i shettisstorlek), det blir så bra! Bara det blir vår.
Ska försöka tvinga mig till stallet varje dag nästa vecka, så kanske hjärnan börjar ställa om.
Det har varit lite kallt men soligt här idag, var faktiskt skönt att komma ut en sväng, om än bara till mataffären. Väntar på mycket snö så jag kan lyfta ut katten på balkongen så hon kan känna av hur det känns med lite snö under tassarna
La ut min bil på Blocket, 20 k lägre än den billigaste pga lite rost och små skavanker. Höll på att drunkna i svar
Nu är den såld, mindre än ett dygn senare, utan prut.
Nu kommer jag ha så mycket ågren för att den ska strula hos nya ägaren
Har haft den i 8.5 år och varit supernöjd med den men man vet ju aldrig, den börjar ju trots allt bli lite till åren.
Kokar chili och tvättar. Har varit på loppis (köpte en väldigt färgglad påsktupp som gjorde mig glad ) och inne på Biltema och Jem & Fix. Vi fikade på loppisen.... Två skinkmackor, två kaffe och två mazariner = 70 kr. Ingen lyxfika, men 100% helt okej och tillagad med mycket hjärta !
Så nöjd med mig själv,har fått undan en del surdegar både ute o inne, nu börjar man kunna se resultat, även tvättat, fikat, fixat med kvällens mat och lekt med vovven.
Nu ska jag vila benet en stund så det inte blir flera bakslag o sen duscha.
Ligger på rygg på en yogamatta och hoppas att allt ska bli lite bättre av det. Har så ont på en liten punkt vid höften att det känns som om någon hugger in en kniv där. Konstant ont också. Lyckades ändå jobba några timmar men nu orkar jag inget mer.
Lagar middag och retar mig något otroligt på att en av mina gurkor blivit för gammal och är mjuk som mos. Som tur är så är den andra något mindre mjuk och tänker försöka riva iaf en del av den till tsatsikin.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.