Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på bussen. Bara tre dagar till som jag behöver göra det. Yey! Det är svinkallt, blir en utmaning med flytt idag. Face your fear som Magnus Flock sa. ;)

Skänk mig gärna en värmande tanke 11-12, så kan det kanske gå vägen den här dumma idén. :crazy:
 
Jisses :eek: Det är snäppet värre. Till vardags har de iaf vinterjacka och skor(inte mössa dock, förstör frisyren) men det är en friluftsstad där helly hansen är högsta mode.
Det där med sommarskor minns jag från när jag gick grundskolan, sneakers och tjocksockar... :cautious:
Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar. :bag:
Är 40+.
 
Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar. :bag:
Är 40+.
Blir det inte jättehalt att gå med sommarskor på vintern? Tack och lov har jag hittat en jättebra vinterkänga som jag är inne på andra paret av. I mitt jobb är jag ju ute en del och mina fötter hade inte uppskattat sommarskor mitt i vintern!
 
Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar. :bag:
Är 40+.
Vet inte riktigt vad jag ska säga 😅 Jag har 2 av både vinter + sommar och ett par utegångsskor.
Men då är det iaf inte anledningen "kängor är fult" samtidigt som det gnälls vareviga dag över att de fryser om fötterna iaf :D
 
Ska göra mig iordning
Drömt så mysko.
Först hade jag en gård med kamouflage över och värmereflekterande skydd över allt och på hästarna.
För att skydda oss mot ryssen
Sen var det typ eldsprutande drakar mitt i allt
Och flytt från mammas och pappas gård för att de var för jävliga.
Så sjukt så
 
Sitter i soffan lyssnar på podd tittar på skidor på tv.. nyss vinkat av sambon som åkt för att flytta hans dotter. Jag skulle ha varit med men hoppade av häromdagen med tanke på att jag legat i flunsan i veckan. Inte ork att springa i trappor hela dagen...
 
Efter tre år, äntligen!

20230225_085756.webp
 
Har ett par timmar innan jag ska åka på jobb. Kollade av med chefen när jag skulle kunna dit och han trodde det räckte kring 12. Så hann vi kolla av ifall något krånglar innan allt börjar. Så ska göra mig klar och sen får vi se vad jag ev. hinner göra här hemma innan avfärd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
62 63 64
Svar
1 279
· Visningar
35 378
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp