Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går bra idag!Sitter och väntar på bussen. Bara tre dagar till som jag behöver göra det. Yey! Det är svinkallt, blir en utmaning med flytt idag. Face your fear som Magnus Flock sa.
Skänk mig gärna en värmande tanke 11-12, så kan det kanske gå vägen den här dumma idén.
Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar.Jisses Det är snäppet värre. Till vardags har de iaf vinterjacka och skor(inte mössa dock, förstör frisyren) men det är en friluftsstad där helly hansen är högsta mode.
Det där med sommarskor minns jag från när jag gick grundskolan, sneakers och tjocksockar...
Blir det inte jättehalt att gå med sommarskor på vintern? Tack och lov har jag hittat en jättebra vinterkänga som jag är inne på andra paret av. I mitt jobb är jag ju ute en del och mina fötter hade inte uppskattat sommarskor mitt i vintern!Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar.
Är 40+.
Vet inte riktigt vad jag ska säga Jag har 2 av både vinter + sommar och ett par utegångsskor.Jag har inga vinterskor. Fast det beror på att jag hatar att köpa skor, jobbigt att hitta rätt. Förut hade jag inga sommarskor, av samma anledning, så gick i vinterkängor några somrar.
Är 40+.
Typ copywriterVad jobbar du med?
Du är inte helt ensamJag när jag läste det här inlägget: "Ha, vilken grej ändå! Undrar om det är någon som provat det?"
1,5 sekunder senare: "Eller jaha. Just det. Hoppsan."
*gömmer mig under samma sten som du och testar det här med att aktivera hjärnan en annan dag*