Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har avaktiverat en redan ganska inaktiv hjärna och krupit till sängs. Ska snart dra igång min ljudbok och somna till den som vanligt. Imorgon vankas hotellfrukost på lyxigt hotell och jag är lite orimligt taggad. Sedan semle-provning på eftermiddagen och slutligen min absoluta favoriträtt (renfilé med enbärssås) till middag. Nån som tror att jag kommer att vara mätt imorgon kväll eller? :angel:
 
Jobbar. Har varit på ett jourbesök ute på lander och har lite tid innan jag ska på ett planerat besök vid 04. Så åkte till Donken och köpte Latte och chili cheese som jag nu avnjuter på en parkering medan jag lyssnar på Winnerbäck på högsta volym. Rätt trevligt
Jag tror inget annat än att han skulle vilja att du mår bra och kan roa dig. Det är vad jag skulle vilja om jag hade en partner och jag gick bort,
@Diabetikern, what @Tranan said. ❤️
.
 
Känner mig nöjd nu när vi är hemma och hunden sover som en stock inne i air con!

"Ahh you're rubbish mom, please please please play with me"
Ok, let's go to the beach 😂😍

20230225_131709.webp
 
Ska gå upp och börja tvätta det som blivit under veckan, är nog en maskin men två pga olika ”behov”. Sen serva höns. Ska också börja söka vetenskapliga artiklar och runt elva ska jag åka och hämta E och sen är det ”fin-brunch” följt av lite soffhäng innan E får skjuts till tåget och jag ska hem igen. Till mer artikelsökning 🤓
 
Vaknade med ett ryck vid 5, gjorde mig i ordning och var på väg till pendeln innan jag insåg att det är lördag.
Jag har ändå känt mig helt ok i veckan, men tydligen inte. Får vila mycket i helgen.

Jag har katt, macka med leverpastej och inlagd gurka, och te (nedwoods läckerheter). Ska knapra i mig det, gosa katt, och komma på vad jag ska syssla med i dag (om något alls). :)
 
Precis lagt mig i sängen så lär däcka relativt snart. Bra dag men känner mig lite gammal just nu fast jag bara är 32. Lillsyrran blev förvånad över att jag pratade om att lägga mig "klockan är bara 11!" trots jag halvsov och nämnde för henne att jag brukar faktiskt lägga mig 22 😅 Vad gäller klackskor så är det ju högre desto bättre som gäller och är tydligen fullt rimligt att ha vinterjackan öppen mitt i vintern när man går till krogen och vill att klänningen ska synas O_o
Jag kan inte minnas jag nånsin fick för mig nåt dylikt när jag var i den åldern :angel:
Jacka? Var det vinterjacka? I dotterns skola mellanstadiet så har ungar inte ens Jacka och har de det är det vårjacka och sommarskor...
 
Jacka? Var det vinterjacka? I dotterns skola mellanstadiet så har ungar inte ens Jacka och har de det är det vårjacka och sommarskor...
Jisses :eek: Det är snäppet värre. Till vardags har de iaf vinterjacka och skor(inte mössa dock, förstör frisyren) men det är en friluftsstad där helly hansen är högsta mode.
Det där med sommarskor minns jag från när jag gick grundskolan, sneakers och tjocksockar... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
62 63 64
Svar
1 279
· Visningar
35 378
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp