Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det, tack för påminnelsen! Dags för min I år, hoppas det gick bra med din .Ska besiktiga hästtransporten idag. Våndas varje gång.... Hoppas VERKLIGEN att den går igenom!
Åh vad kul!
Den gick igenom !!Just det, tack för påminnelsen! Dags för min I år, hoppas det gick bra med din .
var inget showinslag alls igår så så kan det ju ha varit att det ströks. Dessutom var tävlingarna på dagen försenade enligt mail jag fått innan skulle de släppa in till scandinavum klockan 17. Men vid 17 ko m alla från dagföreställningen ut så de sköt på insläpp till 17.30.Från en som haft insyn bakom kulisserna några år (dock inte iår), så kan jag säga att minutschemat inte är att leka med, och att det är rätt spikat flera veckor innan. Så att de ens fick in avtackningen i schemat på torsdagen är jag rätt imponerad av gissar att ett show-inslag fick stryka på foten, eller kortas ner avsevärt.
Härligt!Den gick igenom !!
Jag är ensam hemma förutom odjuren. Dottern hos kompis för övrrsovning och sambon äter mat med sina arbets...Nu blev jag visst ensam hemma. Eller ja alla djuren är ju här med mig Partnern blev inringd för att söva en magomvridning.
Mer chips med dip till mig
Svaret är: 8 klementinerKänns som ett matteproblem. Om det finns fyra katter i tre rum med fem dörrar hur många dörrar måste två katter gå igenom för att befinna sig i samma rum, typ
Då är du välkommen hit... dottern hatar matte. Du kan nog få göra hennes nationella prov om några veckor.Svaret är: 8 klementiner
(jag älskar matteuppgifter!!)
Gärna!!Då är du välkommen hit... dottern hatar matte. Du kan nog få göra hennes nationella prov om några veckor.
Jag tror det.Gärna!!
Undrar dock om hon verkligen-verkligen skulle vilja det...
Jag har tidernas bästa recept på sockerkaka!Funderar på om jag ska baka sockerkaka imorgon. Det vore nog gott, och då skulle jag ha något att äta när det är dags att titta på mello också. Måste i så fall leta upp recept och kolla så att allt finns hemma. Och jag borde städa ännu mer...
Ingen fara! det var bara roligtVi ska göra smörgåstårta imorgon. Så jag började tänka att man borde kunna göra en söt smörgåstårta. Kanske med choklad… vad skulle man kunna ha som botten istället för bröd? Sockerkaka kanske? Googlar ”smörgåstårta choklad”…
Tårta. Det är vanlig tårta.
Hur dum tror ni jag kände mig??
Det tänkte ju jag säga!!Jag har tidernas bästa recept på sockerkaka!