Jag också! Men typ ingen frukt är i säsong så jag skulle bara bli besviken om jag köpteGud vad sugen jag blev på frukt
Men det får vänta till måndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också! Men typ ingen frukt är i säsong så jag skulle bara bli besviken om jag köpteGud vad sugen jag blev på frukt
Men det får vänta till måndag.
Det förklarar väl det mesta../skåning
Svälj gröten så går det bättre...Jag har definitivt r i både berså och person, tydliga r, inget sch-ljud i närheten. (Och sch-ljudet i dusch är inte samma som i tjusig.)
/skåning
I person har till och med jag antydan till r (smålänning) men inte i PeugeotJag har definitivt r i både berså och person, tydliga r, inget sch-ljud i närheten. (Och sch-ljudet i dusch är inte samma som i tjusig.)
/skåning
Var får du den bästa hjälpen snabbast?The bottom is nådd. Ska man kontakta företagshälsovård eller VC?
Jag är tacksam för att man kan streama den på GHS live!Strax avtackning av All in här på arenan
I peugot har jag givetvis inget rI person har till och med jag antydan till r (smålänning) men inte i Peugeot
Tvärtom tänker jag. Har jag gröt i munnen så blir det mindre R och mer SCH.Svälj gröten så går det bättre...
Samma här! Eller att man kan se allt där och inte bara dom stora klasserna på SVT.Jag är tacksam för att man kan streama den på GHS live!
Ingen aning faktiskt.Var får du den bästa hjälpen snabbast?
Jag skulle kontakta företagshälsovårdenIngen aning faktiskt.
Läser min systers avhandling. Långt utanför mitt område men faktiskt väldigt intressant.
Tack för påminnelsen... slog över till ghs live...Strax avtackning av All in här på arenan