Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här snöar det, föredrar helt klart det! Var ju åtminstone fruset I backen igår så ska väl inte bli en lersörja direkt hoppas jag iaf....Idag blir det nog promenad i regn. Det verkar som om det ska hålla på i varierande mängd hela dagen....
Blir så less. Finns en bok jag vill läsa som (tyvärr) endast finns som e-bok på amazon. Jag har varit inne på amazons hemsida en gång, då skulle jag vara snäll mot min mamma och beställa en hundklippmaskin. Amazon bestämde sig då för att det var "misstänksam aktivitet" på mitt konto och frös kontot. Sen hänvisar de till en kundtjänst som inte går att få tag på. Det var över två år sen... Trodde kundtjänstsidan skulle blivit bättre, men icke.
Så kan nån annan köpa e-boken åt mig och typ skicka till mig? Eller måste jag sitta vid deras dator och läsa? Går iofs att lösa om nån litar på mig såpass att jag får tillgång till deras konto tillfälligt.
Men sjukt störande oavsett!
Skapa ett nytt konto är nog lättast. Om det låsts och sedan varit oanvänt i två år kommer det vara ett helvete att aktivera det igen.
Skapa en ny?Går ju inte med min mailadress.
Skapa en ny?