De nybakta frallorna blev riktigt bra, denna gång kom jag ihåg saltet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att du tog tag i det.Måste ta tag i mitt mående så lade ut en annons i en hästgrupp på fb om sköthäst. Har dragit mig för det så jag känner lojalitet mot de som hade min förra, att jag lixom borde stanna där och att de skulle bli besvikna om de såg den. Märkliga tankar, jag hör det.
Men nu kunde man publicera anonymt så då gjorde jag det! Inte ens säkert de är medlemmar men någon kanske är. Hursomhelst!
Såg en perfekt annons där också men den var tyvärr för långt bort, typiskt!
Går också lite i hästtankar, saknar hästar. Har inte snusat på en häst sedan 2014 då min häst dog. Saknaden är stor. Vikten för hög. Men sköta, klappa, köra? Men utan bil häromkring så är det nog rätt svårt har jag märkt.Måste ta tag i mitt mående så lade ut en annons i en hästgrupp på fb om sköthäst. Har dragit mig för det så jag känner lojalitet mot de som hade min förra, att jag lixom borde stanna där och att de skulle bli besvikna om de såg den. Märkliga tankar, jag hör det.
Men nu kunde man publicera anonymt så då gjorde jag det! Inte ens säkert de är medlemmar men någon kanske är. Hursomhelst!
Såg en perfekt annons där också men den var tyvärr för långt bort, typiskt!
Ja! Speciellt nu. Nyduschad, allt är städat och i ordning, jag har ätit, och jag har tränat. Precis gjort dubbelkoll på backup från gamla datorn, krupit runt, flyttat skrivbord (större chassi på den nya), krångeligkrångel, gått igenom Microsofts trista startup.Bästa känslan som finns när man packat upp, allt är på plats och man krupit runt och satt i alla sladdar och kablar. För att sedan sätta sig tillrätta och starta upp för första gången. Rysningar
Hur smakar dom troTänk vad du ska bli förvånad när de packat en gigantisk påse med en Kalmarpolis åt er
Du tror inte det är bättre att hänga klänningarna i garderoben?Dricker te och äter kanelknäcke. Ikväll fick A följa med på keramiken, hon tillverkade ett fat till sina kristaller
Visa bifogad fil 113186
Nu ska jag sova och hoppas att huvudvärken och klänningarna i bihålorna är borta till imorgon! Tror dock att det första beror på att jag blev nojig av det andra och tog rinexin. Så, sova bort skiten helt enkelt!
Haha, jo, faktiskt så kan känningarna ta och försvinnaDu tror inte det är bättre att hänga klänningarna i garderoben?
Sambon var den som handlade. Tur ändå att passagerarsätena vore ”lediga”. Kanske borde han ta släpet också?Tänk vad du ska bli förvånad när de packat en gigantisk påse med en Kalmarpolis åt er