Ja precis upptäckte det igår. heartheartSamma här! Eller att man kan se allt där och inte bara dom stora klasserna på SVT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis upptäckte det igår. heartheartSamma här! Eller att man kan se allt där och inte bara dom stora klasserna på SVT.
Tycker att det borde ha skett lördag eller söndag.Strax avtackning av All in här på arenan
Håller med, 5 år för svenskt pass är liksom ingenting. Särskilt när många länder inte låter en resa med mindre än 6 månader kvar på passet.Ingen i familjen har giltiga Svenska pass langre. Vi maste alla flyga till New York eller Washington DC for att skaffa pass numera sedan Svenska UD stangde all pass "tillverkning" i andra delar av landet. Vi brukade fixa pass i Seattle och San Francisco, samt Texas, och aven nagon stans i mitten av landet.
Tur vi har dubbla medborgarskap sa vi kan anvanda Amerikanska pass om vi vill resa. Det ar en stracka som fran Stockholm till Lebanon ... och med tanke pa hur kort giltighets tid det ar pa Svenska pass numera sa ar det inte rimligt nagon stans.
Hoppas allt ordnar sig för dig.Håller med, 5 år för svenskt pass är liksom ingenting. Särskilt när många länder inte låter en resa med mindre än 6 månader kvar på passet.
Jag borde ha sökt citizenship för längesen men det har heller inte blivit av
Jag har börjat handla av Finca i Spanien. Herregud vilken skillnad på smak och storlek när det gäller frukt. Nu väntar jag på leverans av papaya.Jag också! Men typ ingen frukt är i säsong så jag skulle bara bli besviken om jag köpte
Länk?Jag har börjat handla av Finca i Spanien. Herregud vilken skillnad på smak och storlek när det gäller frukt. Nu väntar jag på leverans av papaya.
Är problemet jobbrelaterat = företagshälovård. Är problemet av privat karaktär = vc. Så har jag varit informerad.The bottom is nådd. Ska man kontakta företagshälsovård eller VC?
Tack för den! ska pröva!
Det blev den inte, har snart sett hela och den är ungefär lika läskig som ett avsnitt av Farmen Folk måste ha varit sanslöst lättskrämda på 70 taletLigger i sängen och kollar på film. Omen från 1976. Hade höga förväntningar på den men än så länge gäspar jag mig igenom det. Den är seeeg, men har inte kollat så länge så kanske blir bättre
Tycker att det borde ha skett lördag eller söndag.
Jag brukar göra skagenröra till våfflor...Jag och mamma gjorde våfflor till efterätt idag eftersom vi hade lite hemmagjord sylt som behövde ätas upp (den har varit fryst men vi tog upp den ur frysen för ca 1v sen)
Våfflorna var goda och min bror gillade dem också (jaja, han gillar typ allt ). Men sen kommer vi till den lilla detaljen om att han tyckte att det var en utmärkt idé att testa att äta våfflor med vitlökssås och pesto på (tack och lov inte på samma våffla ). Och han gillade det Själv kände jag mest
Jag brukar göra skagenröra till våfflor...
Eller till pannkakor...Jag brukar göra skagenröra till våfflor...