Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att det borde ha skett lördag eller söndag.
Från en som haft insyn bakom kulisserna några år (dock inte iår), så kan jag säga att minutschemat inte är att leka med, och att det är rätt spikat flera veckor innan. Så att de ens fick in avtackningen i schemat på torsdagen är jag rätt imponerad av gissar att ett show-inslag fick stryka på foten, eller kortas ner avsevärt.Gissar bara men tror GHS har ett tightare tidsschema de dagarna med stora klasser och styrt av tv-sändningar. Att All in skulle avtackas nu blev bestämt sent av Peder och teamet Kanske var det helt enkelt inte en möjlighet att lägga det någon annan dag? Men vet såklart inte.
På något sätt känns så känns det ändå lite rimligt. Våfflor innehåller ju ungefär samma ingredienser som vitt bröd (som man kan ha till skagenröra). Men vitlökssås och pesto på en brödskiva känns inte likaJag brukar göra skagenröra till våfflor...
Allt gott är gott tillsammans brukar man ju säga...På något sätt känns så känns det ändå lite rimligt. Våfflor innehåller ju ungefär samma ingredienser som vitt bröd (som man kan ha till skagenröra). Men vitlökssås och pesto på en brödskiva känns inte lika
Verkar som jag har väldigt lite i dag
Funderar på att jag ska påbörja den större uppgiften jag hade tänkt spara till måndag eller faktiskt ta detta som en lite mer vilsam dag och bara puttra på med lite mindre uppgifter. Jag har ju ändå gett 200% resten av dagarna denna vecka.
Det är som fredag på jobbet de 6 timmarna är som en hel arbetsvecka...Varför har inte fysiker undersökt vad det är för underligt som sker med tidsrymden i väntrum? Hemma går det jättefort att slösa bort två timmar, men inte i väntrummet
Vaddå EN?? Räknas inte jag va? va? va?En skata brukar komma förbi då och då. Jag försöker stifta bekantskap med den, det vore häftigt att ha en skskat-kompis.
Saknar också @tornblomma !Förresten, nån som vet hur det är med @tornblomma ? Har inte sett henne på länge här.