Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker att det borde ha skett lördag eller söndag.

Gissar bara men tror GHS har ett tightare tidsschema de dagarna med stora klasser och styrt av tv-sändningar. Att All in skulle avtackas nu blev bestämt sent av Peder och teamet Kanske var det helt enkelt inte en möjlighet att lägga det någon annan dag? Men vet såklart inte.
Från en som haft insyn bakom kulisserna några år (dock inte iår), så kan jag säga att minutschemat inte är att leka med, och att det är rätt spikat flera veckor innan. Så att de ens fick in avtackningen i schemat på torsdagen är jag rätt imponerad av 😅 gissar att ett show-inslag fick stryka på foten, eller kortas ner avsevärt.
 
Verkar som jag har väldigt lite i dag :)
Funderar på att jag ska påbörja den större uppgiften jag hade tänkt spara till måndag eller faktiskt ta detta som en lite mer vilsam dag och bara puttra på med lite mindre uppgifter. Jag har ju ändå gett 200% resten av dagarna denna vecka.
 
Matar fåglar, fick besök av Ikarina. Hennes dotter äter ur min hand nu :up:
Vi har även fått tillskott av två blåmesar (hoppas de ska hänga ihop i vår) samt en nötväcka. :)

En skata brukar komma förbi då och då. Jag försöker stifta bekantskap med den, det vore häftigt att ha en skat-kompis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 323
· Visningar
36 567
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 739
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp