Alltså ptja är ju om priset kan hindra dig? I vår närbutik kostar dem 43 kr kilot, man får ju då inte många för en tjuga men de är sååå goda
Problemet är att de kostar 30 kr för ett och ett halvt kilo hos Lidl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ptja är ju om priset kan hindra dig? I vår närbutik kostar dem 43 kr kilot, man får ju då inte många för en tjuga men de är sååå goda
Ohja visst är det!Det är väldigt gott det brukar jag ha i färsbiffar oavsett sort...
Bra eller dåligt alltså är fråganProblemet är att de kostar 30 kr för ett och ett halvt kilo hos Lidl
Tvätten.Lampan ute eller tvätten? Hällde upp ett glas rött till skidskyttet...
Påminner mig om draken i den där sagan... är det Beskow?Lokalradion frågade om de fick använda min bild, tråkigt nog sov jag då, så fick inte svarat förrän flera timmar senare.
Tvärtom här, eller alltså vet ju att man såklart ska ha balansen med sig i bomlös men varierar säkert mellan modellerna. Min bomlösa pfiff är djup som en westernsadel typ så det är helt annorlunda att rida I den och i hoppsadeln som känns mer uppepå såklart. Åh vad härligt det låter! Hoppas flytten blir så bra som möjligt!
Kan vi testa samma upplägg igen imorgon?Inte vad jag vet men jag kanske har varit så upptagen av vintersporten att jag inte märkte det?
Kan vi testa samma upplägg igen imorgon?
Vi överlevde hela resan hem och har hunnit äta middag och fixa lite andra praktiska sakerOkeeej. Är på väg hem från Danmark men hittills har det gått sådär. Inställt tåg och ersättningsbuss pga stormen Otto. Sedan bad en passagerare om att bli avsläppt i Halmstad för att hen skulle hoppa på tåget som tydligen gick trots allt. Men det försenade oss ytterligare så vi missade vår anslutningsbuss. Vi kunde dock ta en annan buss 20 min senare, men från ett annat företag så vi fick betala för nya biljetter (ska kolla upp om det är möjligt med kompensation…).
Precis som vi kommit på sista bussen och pustat ut panikbromsade bussen mitt på motorvägspåfarten och började sedan backa. Nu har vi precis backat tillbaka längs hela påfarten och jag har inte en susning om vad som pågår
Just nu känner jag bara Jag. Vill. Hem.
Nu har du pratat så mycket om klementiner så jag blivit sugen! Dessvärre har jag inga MEN jag har apelsiner. Det får duga!Jag är så förbaskat hungrig. Kan inte sluta äta, tur i oturen att jag har klementiner eftersom de trots allt är nyttigare än snabbmakaroner som jag har en allvarlig craving för.