Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kruxet är väl att returer slängs sen. precis som alla kläder som returneras!!

Köper inget jag inte kan känna på eller vet nåt om.
Miljöförstöringen är stor och man kan inte skydda sig från barnarbete och slavlöner.

Nu säger jag verkligen inte att Amazon är något fantastiskt företag generellt men såvitt jag vet slänger de inte användbara returer. De säljs via Amazon Warehouse, jag har bla fyndat växtbelysning där.

Ruggig morgon. Igår var det kallt och klart, och nu på morgonen är det fortfarande minusgrader men mulet och frostigt. Eldar, men än så länge ligger temperaturen på under 16 grader. Men den är stigande... :up: Ska en sväng till föräldrarna idag. Har blivit lovad lax och det ser jag fram emot.... :)

I ett försök att inte bara sitta och tycka synd om mig själv så börjar jag dagen med scones 👌 Sen ska jag ta mig ut, ser lite blå himmel ☀️
87B3714F-CEF3-452A-A4B8-2F8A3A47D532.webp

Har en ambition om att stiga upp som tyvärr ej är genomförbar i praktiken. Det ligger nämligen en Whippish i helt omöjliga volanger över mig. Kan precis röra på handen och skriva det här medan en liten nos pustar ut varm sömnig andedräkt alldeles intill. Det verkar vara jätteskönt och avlastande för hans nacke att ligga över min arm.

Funderar på vad jag ska göra under tiden? Många som t.ex. sitter av långa fängelsestraff använder ju tiden för introspektion och spirituell utveckling. Kanske borde börja skriva en roman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 826
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
405
Senast: Unafraid
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 262
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar