Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kruxet är väl att returer slängs sen. precis som alla kläder som returneras!!

Köper inget jag inte kan känna på eller vet nåt om.
Miljöförstöringen är stor och man kan inte skydda sig från barnarbete och slavlöner.

Nu säger jag verkligen inte att Amazon är något fantastiskt företag generellt men såvitt jag vet slänger de inte användbara returer. De säljs via Amazon Warehouse, jag har bla fyndat växtbelysning där.
 
Ruggig morgon. Igår var det kallt och klart, och nu på morgonen är det fortfarande minusgrader men mulet och frostigt. Eldar, men än så länge ligger temperaturen på under 16 grader. Men den är stigande... :up: Ska en sväng till föräldrarna idag. Har blivit lovad lax och det ser jag fram emot.... :)
 
I ett försök att inte bara sitta och tycka synd om mig själv så börjar jag dagen med scones 👌 Sen ska jag ta mig ut, ser lite blå himmel ☀️
87B3714F-CEF3-452A-A4B8-2F8A3A47D532.jpeg
 
Har en ambition om att stiga upp som tyvärr ej är genomförbar i praktiken. Det ligger nämligen en Whippish i helt omöjliga volanger över mig. Kan precis röra på handen och skriva det här medan en liten nos pustar ut varm sömnig andedräkt alldeles intill. Det verkar vara jätteskönt och avlastande för hans nacke att ligga över min arm.

Funderar på vad jag ska göra under tiden? Många som t.ex. sitter av långa fängelsestraff använder ju tiden för introspektion och spirituell utveckling. Kanske borde börja skriva en roman.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 979
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp