Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den blåa byggnaden med fyra gula bokstäver på är riktigt kul tycker jag. Har inga problem med att trängas. Det jag har problem med är KASSAKÖER. Är de typ 20 meter långa avstår jag hellre.

Fast jag brukar vara där på udda tider man kan ströva rät fritt coh botanisera i lugn och ro.

Hur i hela friden @athena_arabians kan få idén att åka dit morgon begriper jag inte :confused::laugh:
De ställen jag handlat på nu haft självscanning enbart. Infördes under corona. Gäller Linköping och örebro.
 
Sen nån timme är jag klar med det mesta jag behövde göra innan helgen, Inlagor utskrivna och påskrivna. Listor fixade. Affischer till en helt annan sak hämtade. Fb uppdaterat med info.

Jag kan sätta mig ner och glo tomt utan att hjärtat stressrusar.
Magiskt och märkligt. Och härligt.
 
Jag var lite ledsen och nere så min käre make tog med mig till Blomsterlandet och uppmuntrade mig att köpa växter. Han till och med hjälpte till att bära ut dem från affären!

Sen åkte vi till Biltema och köpte en kompost. Jag ska ha den som jordfabrik till min bokashi är tanken.

I övrigt, det har varit sol hela dagen ☀️ härligt!
 
Ser på Burden of Truth ( sen på bollen men då finns alla säsonger iaf) och blir galen på att jag inte har något att pilla på, scrolla i telefonen utan att ens läsa är så meningslöst
 
Var på en underbar solig och frostig promenad med hundarna innan, kändes verkligen som kvalitetstid för oss. Stora killen var pussig och pratig och glad. När Whippishen varit på en liten snifftur och kom tillbaka till oss fick han ylande och pussar och jag med. Kände mig så tacksam för dem 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 980
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp