Du kan bli bukes Uggla, det har vi inte, det kan vara fler fåglar här.jag har slappnat av i 3 jäkla dagar, det räcker gott o väl för mig, inget blir gjort om jag ska sitta här o uggla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan bli bukes Uggla, det har vi inte, det kan vara fler fåglar här.jag har slappnat av i 3 jäkla dagar, det räcker gott o väl för mig, inget blir gjort om jag ska sitta här o uggla
Ok brukar inte shoppa så mycket åt gången där. Däremot förr förra gången vi var på satan boning gick brandlarmet. Vi var klara men bonusdottern stod i kassan och var inte klar..... Det var någon som sprayar med hårspray. Bonusdottern var inte klar så vi fick vänta extra tid...........Så är det här också Står hellre i en kö alla dagar i veckan än att stresscanna helvetet
Precis tittat på när sambon satte på sig sin våtdräkt (i typ tio minuter...). Det var minst sagt underhållande
Jag har en man som BÅDE sysslar med en sport som innefattar våtdräkt OCH får för sig att göra yoga emellanåt, så ni kan ju tänka er hur roligt vi (jag) har här hemmaUngefär som när min man innimellan (läs fööör sällan) gör ett försök att stretcha. Jag skrattar så jag grinar
mvh elak fru
Jag kan identifiera brottslingen
Tar tillbaka det. Den saxofonspelande mannen och 13 åringen som sjunger Celine Dion var helt otroligaTittar på Talang men hitills har det bara varit otroligt tråkigt Ingen jag skulle kalla en direkt talang. Eller så är jag bara trött och negativ
Sitter och tittar på badrumsmöbler. Vill inte ha vägghängt och då är det inte mycket att välja på.. men men, det är länge kvar tills badrummet ska renoveras.
Är skeptisk till kvaliteten på grejer från Amazon..Det finns rätt mycket hyllor/skåp som står på golvet på Amazon.