Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så är det här också :arghh: Står hellre i en kö alla dagar i veckan än att stresscanna helvetet
Ok brukar inte shoppa så mycket åt gången där. Däremot förr förra gången vi var på satan boning gick brandlarmet. Vi var klara men bonusdottern stod i kassan och var inte klar..... Det var någon som sprayar med hårspray. Bonusdottern var inte klar så vi fick vänta extra tid...........
 
Tar igen mig i soffan efter en lyckad simträning och njuter av en ledig fredagskväll alldeles för mig själv. Maken är på väg hem från surfing och ska sedan ut och träffa kompisar, så jag får klara mig på egen hand. Har tänt ljus, spelar Bo Kaspers Orkester i högtalarna och har en lyxig färdigrätt (lamm-tagine med kikärtor, mandel och aprikos) i ugnen så livet känns lite ovanligt bra just nu :)
 
Precis tittat på när sambon satte på sig sin våtdräkt (i typ tio minuter...). Det var minst sagt underhållande :rofl:

Ungefär som när min man innimellan (läs fööör sällan) gör ett försök att stretcha. Jag skrattar så jag grinar :rofl:

mvh elak fru
Jag har en man som BÅDE sysslar med en sport som innefattar våtdräkt OCH får för sig att göra yoga emellanåt, så ni kan ju tänka er hur roligt vi (jag) har här hemma :D
 
Sitter i soffan och har precis kollat sista avsnittet av Brooklyn 99 samtidigt som jag virkat. Lagom till slutspurten fick någon för sig att hemsöka bokhyllorna, välta ner lilla röda katten, och bära ut den i hallen. :mad:

IMG_20230127_214419.jpg
 
Började fundera på hur det är med en bukemedlem som jag hade kontakt med för många år sedan. Problemet? Jag minns inte vad hon heter! Varken IRL eller på buke. Vi skrev en del meddelanden privat, men det verkar vara så länge sedan att det försvunnit nu... Jag minns hur hon såg ut. Jag minns så tydligt hur det var när vi träffades och hur intressanta diskussioner vi hade... Gah!
 
Tittar på Talang men hitills har det bara varit otroligt tråkigt :sleep: Ingen jag skulle kalla en direkt talang. Eller så är jag bara trött och negativ 😜
 
Sitter och tittar på badrumsmöbler. Vill inte ha vägghängt och då är det inte mycket att välja på.. men men, det är länge kvar tills badrummet ska renoveras.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 979
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp