Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis på att jag inte fått besked kring såret de opererade bort i november. Det skulle ta 6-8 veckor. Funderar på om jag ska höra av mig till kliniken, eller man kanske bara får besked på 1177 numera? 🤔
 
Har fallit till föga och kör nu dramaten 😆
Invigde den nyss på Systembolaget. Livets köp 😆 Måste kanske köpa en mer piffig sen. Tänker att Gucci kanske har ngn? 😅

AF617BB7-4ECD-497B-940C-42FF43B92876.webp
 
Renderar talg (ja, den renderar sig själv rätt bra), klappar katt och kurar skymning. Vad härligt det är att himlen fortfarande har en liiiiten ton av blåsvart såhär vid 17.

Jag plockade fram min tampuri igår (indiskt stränginstrument) och hoppas orka spela lite idag med. Älskar den klangen!
 
Och vad i hela friden är detta för ställe? Aldrig hört talas om och har därför ingen aning om hur man blir plågad där.
Den blåa byggnaden med fyra gula bokstäver på är riktigt kul tycker jag. Har inga problem med att trängas. Det jag har problem med är KASSAKÖER. Är de typ 20 meter långa avstår jag hellre.

Fast jag brukar vara där på udda tider man kan ströva rät fritt coh botanisera i lugn och ro.

Hur i hela friden @athena_arabians kan få idén att åka dit morgon begriper jag inte :confused::laugh:
 
Visste ni att om man köper rimliga mängder garn för många gånger så blir det tillslut orimliga mängder garn? O_o :cry: :down:

Tror faktiskt att garnnystanen förökat sig själva i skåpet jag förvarar dem i. Jag menar, jag har ju bara köpt rimliga mängder när jag väl köpt garn, så hur kan det då vara så orimliga mängder nu? :confused: :confused:

Mvh hon som nu har ORIMLIGT mycket garn :D :bag:
 
Den blåa byggnaden med fyra gula bokstäver på är riktigt kul tycker jag. Har inga problem med att trängas. Det jag har problem med är KASSAKÖER. Är de typ 20 meter långa avstår jag hellre.

Fast jag brukar vara där på udda tider man kan ströva rät fritt coh botanisera i lugn och ro.

Hur i hela friden @athena_arabians kan få idén att åka dit morgon begriper jag inte :confused::laugh:

Nej, nej, inte imorgon... uppskjutet på obestämd tid (dvs någon gång i nästa vecka när alla andra handlat slut på lönen :p
 
Visste ni att om man köper rimliga mängder garn för många gånger så blir det tillslut orimliga mängder garn? O_o :cry: :down:

Tror faktiskt att garnnystanen förökat sig själva i skåpet jag förvarar dem i. Jag menar, jag har ju bara köpt rimliga mängder när jag väl köpt garn, så hur kan det då vara så orimliga mängder nu? :confused: :confused:

Mvh hon som nu har ORIMLIGT mycket garn :D :bag:
Har för mig att jag skrev exakt sådär i höstas om höstigt inredningspyssel 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 980
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp