Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett barn ropade nyss efter mig ”kolla det är Cruella de Vil ”!!!
Oerhört bra start på helgen ändå
Har fallit till föga och kör nu dramaten
Invigde den nyss på Systembolaget. Livets köp Måste kanske köpa en mer piffig sen. Tänker att Gucci kanske har ngn?
Visa bifogad fil 111407
Är på rull mot sambons föräldrar. I morgon ska vi titta på häst
Den blåa byggnaden med fyra gula bokstäver på är riktigt kul tycker jag. Har inga problem med att trängas. Det jag har problem med är KASSAKÖER. Är de typ 20 meter långa avstår jag hellre.Och vad i hela friden är detta för ställe? Aldrig hört talas om och har därför ingen aning om hur man blir plågad där.
Den blåa byggnaden med fyra gula bokstäver på är riktigt kul tycker jag. Har inga problem med att trängas. Det jag har problem med är KASSAKÖER. Är de typ 20 meter långa avstår jag hellre.
Fast jag brukar vara där på udda tider man kan ströva rät fritt coh botanisera i lugn och ro.
Hur i hela friden @athena_arabians kan få idén att åka dit morgon begriper jag inte
Det blir till mig i första hand, men sambon kommer såklart också få ridaSpännande, är den till dig eller sambon?
Kan du inte måla något tjusigt på den?Har fallit till föga och kör nu dramaten
Invigde den nyss på Systembolaget. Livets köp Måste kanske köpa en mer piffig sen. Tänker att Gucci kanske har ngn?
Visa bifogad fil 111407
Har för mig att jag skrev exakt sådär i höstas om höstigt inredningspysselVisste ni att om man köper rimliga mängder garn för många gånger så blir det tillslut orimliga mängder garn?
Tror faktiskt att garnnystanen förökat sig själva i skåpet jag förvarar dem i. Jag menar, jag har ju bara köpt rimliga mängder när jag väl köpt garn, så hur kan det då vara så orimliga mängder nu?
Mvh hon som nu har ORIMLIGT mycket garn
Men... tänker på de fantastiska jackorna. Funkar det inte med nån skapelse på den där?Har fallit till föga och kör nu dramaten
Visa bifogad fil 111407