Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
...och så ringde en person och la på mig ytterigare jobb. Samla ihop namn från dem som kan dela på fakturan från den pensionerade miljöinspektören som hjälpt oss med yttrandet.

Jo ja, kan nog lösas via mail. Eller telefon. Men det naggar ytterligare en liten kant från den lilla kaka som utgör min ork.

Får man se kaveln? Lät spännande!
IMG-20230126-WA0000.webp
Rea på Åhléns just nu så den kanske säljs slut.

SÅ glad över mitt beslut att ta in hästarna vid 17-fodringen istället för att låta dem gå ute några timmar till. Det regnar/snöblaskar som sjutton nu. Riktigt äckel-päckel-väder.... :wtf:

Jag sitter på elfilt med brasa i kaminen och väntar på pasta och köttfärssås. Känns som bra aktiviteter just nu... :)
Har samma väder här, tror det börjar bli dags att åka till hemmalänet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 825
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
395
Senast: Unafraid
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 257
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?