Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vad i hela friden är detta för ställe? Aldrig hört talas om och har därför ingen aning om hur man blir plågad där.
Nej du måste ha godkänd teori för att få boka uppkörning. Men, den godkända teorin gäller bara en viss tid, typ tre månader, så om du inte klarar uppkörningen inom den tiden måste du göra om teorin. Och det är sjukt tight om tider för uppkörning, oavsett körkort. Min systerdotter fick åka och köra upp för moppe i Västerås.
Nu är det drygt tio år sedan jag tog körkort och då var godkänt prov giltigt i 3 månader. Och jag fick tid för tre uppkörningar under den tidenDe kan bokas samtidigt. Vilket även rekommenderas eftersom det är svårare att få körprovstid än teoriprovstid.
Kravet för att få göra körprov är dock godkänt teoriprov. Teoriprovet är giltigt 4 månader så om det inte finns körprov inom denna tid så får man skriva igen.
Väntar på att datorn ska tina…
Undra om inte en bekant var inblandad som arkitekt för tunatutten på den tiden.....Borlänge/Kupolen samt IKEA
Edit: Vägen till Tunatutten går över Venusberget och förbi Spiralgatan
Nu är det drygt tio år sedan jag tog körkort och då var godkänt prov giltigt i 3 månader. Och jag fick tid för tre uppkörningar under den tiden
Klarade uppkörningen på fjärde försöket
Min jobbdator tog nog 20 min på sig att starta idagDen är för jävla grinig…
Måste man inte, jag gjorde teorin först också.Bokar man inte teori och uppkörning samtidigt längre?
Nått envist skit I åt...Jag har vart sjuk i 2 veckor imorn, yey brukar annars va nån vecka..Fortfarande sjuk. Jag brukar kunna jobba hemifrån nästan som vanligt när jag är krasslig, men nu känner jag mig sjuk på riktigt har dock möten några timmar som jag tänker lyssna på och får ta resten på flexen.
Har du orsakat det? Annars skönt med rast. Om man som jag inte är på en lackering....Brandlarm på jobbet