Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faktiskt fått en del gjort. Min bonuspappa jobbar nu för fullt med att sätta upp ite lister. Jag har jobbat, haft kundbesök, fixat lunch, slipat och målat vägg, Resnat ut kuddar/täcken
Nu ska jag bära undan lite för om några timmar invaderas hela huset av sambons släkt som ska hjälpa mig bära ut i sambons alla grejer till förrådet. Ikväll blir det städning och fejning så huset blir fotogeniskt tills imorogn bitti
 
Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste. :heart
 
Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste. :heart
Grattis
 
Kommit hem från stallet, tänkte gå en promenad med ynglingen men det var sämre möjligheter till det då fibergänget grävt hela vägen utanför grinden så det var lite för svårt för att kunna få ut hästen 😂
 
Grattis på födelsedagen @Tonto!

lambeth-cake-5.jpg
 
Åker buss. Exotiskt :rofl:
Förhoppningsvis går tandläkarbesöket snabbt, lätt och billigt. Ska tillbaka till jobbet sen. Efter jobbet ska jag till stallet och sen hem och slappa lite.
Dottern ska på crossfit så jag får fixa stallet utan hjälp. Det innebär att jag måste fylla på höpåsar vilket är vansinnigt trist :meh:
 
Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste. :heart
Grattis! :bump:🤩🥳
 
Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste. :heart
Grattis både på födelsedagen och att ha en sambo som lyssnar! :) 🥳🎂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 984
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
706
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp