Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var visst trött idag. Vaknade vid 7, matade och rastade hundarna, tänkte sedan lägga mig och vila lite till. Well. Jag vaknade typ nu. Nu blir det bara sen frukost innan jobbet istället för frukost och lunch :p

Jag gjorde något liknande (även om jag vaknade tidigare än så). Det var så mysigt att snooza lite på min fina gröna soffa :love:

Den är delvis inköpt just för att kunna ta en tupplur på på nedervåningen samt att den är en bäddsoffa då :)
 
Ah, råttfångarkonferens :up:

Japp! :D
Vi hade först Anticimez. Dock verkade hon som kom ut smått chockad över när jag begick ett mord framför hennes fötter. Hon bara "men herreGUUUUUD". Visade sig sen att de hade kort om folk och hon var från deras ekonomiavdelning 😅
Hursom fick jag ett privat tips om denna snubbe sen och när han anlände med en HOCKEYKLUBBA i högsta hugg så kände jag att "okej detta är vår man" ;)
 
Genererade bilder på min hund i Midjourney och håller på att dö av skratt.
E24F4E28-E131-4130-8491-89A142C238C0.webp
 
Var ute en kort stund med katt i selen och det känns att jag börjar pigga på mig iaf :) . Stackars katt. Inte lustigt han blev ansträngd i andningen när han drog som fn i selen för att komma hem. Gick neråt vägen och ända ner till lagården- så modig brukar han inte vara. Tills en bil på asfalten kom- panik hem :p.

Skrapade lite, lite is på bilen innan jag ska åka och lunchfodra hästarna; fördelen med solläget: isar av lätt själv men också blekt mina framlyktor duktigt.

Hade jag inte haft feber en sväng inatt med så hade jag tagit min pålla själv idag äntligen men eftersom jag erbjöds hjälp och hon kan bli lätt lätt riden med ev. så tackade jag ja tack till det, men ska bli skönt att träffa min häst en liten stund iaf <3.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
706
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp