Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man vet att hushålls- och toapapper är satans dyrt (icas egna) när 2 förp. 3- resp. 6-pack för 80 kr är ett erbjudande...Illa.
Jag köper alltid Fixa extra långa toarullar på Willys. Gick precis in och kollade vad de kostar. Fyra rullar och 100 meter/rulle kostar 33 kr. Tycker inte att det är farligt dyrt. De räcker verkligen jättelänge för oss två.... :) Köper samma av hushållspapper också.
 
Har varit på kurs i stan idag, så bra! Intressant och givande, och en riktigt grymma kvinna som presenterade allt.

Nu har jag landat hemma och ätit lite kvällsmat och ska slappa. Hade en dålig start på veckan på jobbet med ett asjobbigt möte med en ”kund” som inte ville lyssna. Nu känns det som jag fått lite nystart av veckan och hoppas resten av veckan blir positiv :)
 
Har lyckats göra mitt Italienska ex upprörd. Han frågade om hjälp med sitt cover letter och CV, så han fick hjälp.

Men han vill tydligen inte höra command words.

Svarade att jag inte har tid med en "XXXX lexikon, du ville ha hjälp. Du fick hjälp".

Du har grejer på fel plats och borde inkludera grejer du har tagit ur? För att se till att de ser varför du är perfekt för jobbet!

Jag kan vara snäll men då får du inte ett jobb så hur vill du ha det?
 
Jag köper alltid Fixa extra långa toarullar på Willys. Gick precis in och kollade vad de kostar. Fyra rullar och 100 meter/rulle kostar 33 kr. Tycker inte att det är farligt dyrt. De räcker verkligen jättelänge för oss två.... :) Köper samma av hushållspapper också.
Inte handlat på Willys på typ 15 år så det hade jag inte koll på, dock har de ju tagit kn det märket på påsar på CG så kanske kommer som rullar med kaaanske då (och får jämföra pris)
 
Ärtsoppa, pannkakor och glass är ju lättäten (svald) middagsmat så fick bli det idag istället för imorgon..Så eftersom sambon har pannkakslunch typ 9/10 fredagar så kommer väl han tro att det är fredag hela dagen imorn 😂, tittar på Sveriges Mästerkock :).
 
Inte handlat på Willys på typ 15 år så det hade jag inte koll på, dock har de ju tagit kn det märket på påsar på CG så kanske kommer som rullar med kaaanske då (och får jämföra pris)
Jag passade på häromdagen... 6 rullar 10 kr lambi. Vi torkar nog arslet och snyter oss med tomtar till midsommar eller längre.... Ja de sålde ut julen och jag passade på tror det är minst 4 året jag gör nått sånt.
 
Jag köper alltid Fixa extra långa toarullar på Willys. Gick precis in och kollade vad de kostar. Fyra rullar och 100 meter/rulle kostar 33 kr. Tycker inte att det är farligt dyrt. De räcker verkligen jättelänge för oss två.... :) Köper samma av hushållspapper också.
Köpte Fixa å Willy:s senast när jag inte hade ärende till Granngården.
Felköp, för rullarna luktar illa, nåt kemikaliskt.

Orkade inte reklamera.
 
Är hemma i lägenhetsgarderoben efter att ha mellanlandat på lokala Ica. Mötte en sjukt trevlig tjej som började snacka med mig och ba ”du rockar”. Vet ej vem hon var och mkt möjligt att hon just tagit ladd eller vad det var frågan om men blev iaf upplivad av hennes positiva approach 😅

Nu ska jag äta ngt och ta ett glas vin. Får packa upp imorgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
706
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp