Tack för påminnelsen. Brukade spela med min kompis mamma och kompisen också ibland. Men sen bytte jag telefon nu innan jul så har glömt bort det helt.Har börjat spela Wordfeud igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen. Brukade spela med min kompis mamma och kompisen också ibland. Men sen bytte jag telefon nu innan jul så har glömt bort det helt.Har börjat spela Wordfeud igen
Grattis!Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste.
Det är verkligen galet. I min hjärna är barnet typ 4...Planerar sexårskalas. Det är lite galet att de börjar skolan i höst
Tack det har börjat lägga sig nuAjajaj. Har brännmärke på armen från kaminen (sambon med på samma arm, samma placering) men ditt låter värre, hoppas det blir bättre inom kort!
Inte med apodosen hoppas jagStädar hos djuren nu
Har hämtat ut mim Apodos på apoteket och matat fåglarna ute