Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter prinsesstårta till lunch och känner mig så lycklig över min fina, fina sambo. Han är den första som köpt födelsedagspresent som jag faktiskt behöver och som har kommit ihåg och skrivit ner när jag mumlat över att jag behöver nya birkenstock och eltandborste. :heart
Grattis! 🥳
 
Smakade nysyrade päron nyss. Goda!

Sov med ett katthuvud i handen (som i sin tur sitter på kattakroppen såklart), fram tills någon (!) fick för sig att (!!) i trapphuset (!!!) så katten morrandes måste gömma sig under sängen.:heart

Väntar nu på katten eller lite umpf att gå upp och fixa middag, vilket av dem som kommer först. Nostalgilyssnar på Pappan och havet. Författarinläsning. :heart
 
Precis ring ett samtal jag undvikit i några dagar. Personen är rejält pratsam och brukar oftast ringa sent på kvällen när jag inte orkar svara och då jag vet att det alltid drar ut på tiden brukar jag ringa upp när det är lugnt. Idag tog det bara ca 10min så var ju riktigt snabbt. 😅
 
6B39C7FD-F77A-44BD-9E5D-6BBE865DBE12.webp

Gör hemmagjord falafelrulle.
 
Har blekt lite i håret och ser ut om en fadäs (ska färga sedan, men förmodligen inte ikväll) funderar ändå på att ta hund och katt under armen och trava ned till puben för middag. Jag antar att de flesta kommer att titta på hund och katt ändå. 😅
 
Sitter i soffan med mycket nöjd hund. Hon fick tag på lite olämpligt att äta ikväll, så för att försöka mildra det hela gav jag henne extra mycket middag då jag av erfarenhet vet att det bästa brukar vara att typ "trycka ut det dåliga med hjälp av något bra". Med tanke på hur glupsk hon är så blev hon överlycklig åt extra mycket mat :rofl: Själv har jag ätit choklad, druckit te och funderar på att lägga mig i sängen.
 
Kände mig överlag piggare (tacksam för att halsen inte plågar mig lika mycket längre) idag så åkte och lunchfodrade hästarna vilket inte kändes tungt och hästen min har nog saknat mig precis som jag henne ❤. Hon gnäggade ett par gånger och myste med sitt huvud på min axel, åh så underbart ❤. Men så tacksam för fin hjälp och lite motion av guldhästen ikväll för tydligen pendlar det upp till feber igen..!! Nä får fixa åt bästa pållan i lugnt tempo mitt på dagen och ha soffläge om kvällarna när jag verkar bli sämre så länge det håller på såhär...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 984
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
706
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp