Dottern ska strax till skolan. Jag håller på att bädda om och ska därefter äta lite frukost och sen åka till stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså - Irma är min nya idolFick fasen hostattack för jag råkade skratta åt Marko&Irma .
Irma: "det är en bävling som bitt sönder trädet"
Marko: "det var en bäver som råkade ligga med en grävling så det blev bävling, det är nått nytt vi har här på värmdö" och skrattar .
Man kan frysa tårta! Skär bitar, lägg smörpapper mot snittytan och frys i påse eller lådaÅt så fruktansvärt mycket mat till middag, Borde ätit två förrätter och en efterrätt, istället för förrätt, huvudrätt och efterrätt. Mådde riktigt dåligt pga övermätt på vägen hem igår. Har ingen aning om vad jag ska göra med all tårta i kylen heller.
Ja men så jäkla härligAlltså - Irma är min nya idol
Har det utskrivet på recept. Provat allt. Det går i skov får både i vader, ovansida fot, under foten, tårna, insida lår och händer.Ja usch vad det gör ont.
Har du provat magnesiumtillskott?
Jag har fick sådana kramper flera nätter i rad, fast bara i en fot nyligen och det har mildras i samband med tillskott.
Jag köpte som vanlig brustablett på Ica .
Har det utskrivet på recept. Provat allt. Det går i skov får både i vader, ovansida fot, under foten, tårna, insida lår och händer.
Men tack för tipset
Hade du varit i dialys hade jag sagt att du ar undervätskadHar det utskrivet på recept. Provat allt. Det går i skov får både i vader, ovansida fot, under foten, tårna, insida lår och händer.
Men tack för tipset
Sover med raggsockar och elektrisk värmefilt så värme finns.Det kan ju bero på så många olika saker men jag har själv märkt att jag lätt får kramp om jag varit kall om fötterna t ex under dagen. På natten då blir jag alltid väckt av kramp i foten. Brukar lösa det med att linda in den krampande kroppsdelen i varmt fluffigt täcke så släpper det. Så har du provat värme när det krampar?
Hade du varit i dialys hade jag sagt att du ar undervätskad
Det är inte nån medicin som ställer till det?