Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min hund väntar alltid tills gästen tagit av sig skorna innan hon skäller ut dem :rofl:
Nu när jag tänker på det skäller hon i stort sett bara på mina gäster. När andra personer i hushållet får besök så ignorerar hon dem oftast. Så det vore svårt för henne att skälla på folk redan i trapphuset, svårt för henne att veta om de är mina gäster eller inte innan de kommit in.
 
Hade tänkt ta en banan eller nåt till lunch bara. Men med energinivån jag ligger inne med just nu så krävs nog något mer. Får skärpa mig och fixa nåt. Sen får det blir frisk luft och promenad med hundarna.
 
Ok, hade ingen aning om hur gammalt huset är men fanns det någon planritning när ni köpte det?.
Nope vi köpte det utan mäklare. Hittade huset på annons på blocket, vi var de första som tittade, sambon inspekterade och så köpte vi det :D

Vart renoveringsobjekt. Jag har ju bara ritning för förrådet vi byggt upp.

Tänkte mer om det fanns någon enkel behöver inte vara skalenlig på layouten på huset som jag kan ge mäklaren så hen jan göra den på riktigt. Hen bad om en enkel layout
 
Nope vi köpte det utan mäklare. Hittade huset på annons på blocket, vi var de första som tittade, sambon inspekterade och så köpte vi det :D

Vart renoveringsobjekt. Jag har ju bara ritning för förrådet vi byggt upp.

Tänkte mer om det fanns någon enkel behöver inte vara skalenlig på layouten på huset som jag kan ge mäklaren så hen jan göra den på riktigt. Hen bad om en enkel layout
Jag är rätt bra på datorer men gäller det enbart en st planritning hade jag nog skippat besväret med att lära mig ett program och istället använt mig av rutat papper. Mäklaren kan ju göra den på riktigt i lämpligt program sen.
 
Jag är rätt bra på datorer men gäller det enbart en st planritning hade jag nog skippat besväret med att lära mig ett program och istället använt mig av rutat papper. Mäklaren kan ju göra den på riktigt i lämpligt program sen.
Bottenplan.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 676
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 984
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp