Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycklig bilmekaniker.... dumma bilar...Min ovanligt lugna jobbperiod fortsätter. Dagens ärenden är handlagda. Jag behöver förbereda mig inför ett möte på måndag men sen är det tomt. Så det blir promenad med hund ner till byn. Ska hämta ut bilen från verkstan. Jag trivs egentligen med min bil men det har varit en del dyra reparationer på sistone. Och det är pengar som egentligen borde användas för att köpa dyra viner. Men nu är det mekanikern som kan köpa dyra viner istället.
BotanHar sökt säsongsjobb på Botan och väntar på att årets säsongsjobb på kyrkogården ska annonseras. Nu får det vara bra för idag!
Plogat? har ni mycket snö söderöver? Här kräktes gud i morse men det möglet är nästan borta.Sitter i bilen utanför ett hus i skogen. Väntar på en entreprenör. Ska bli spännande att se om jag kommer ut igen, vägen var inte plogad och jag har kört in på deras infart för att kunna vända sen. Om jag inte kommer ut får jag väl gå hem
Det är mest vatten med snö ovanpå, superslirigt!Plogat? har ni mycket snö söderöver? Här kräktes gud i morse men det möglet är nästan borta.
Ok..Det är mest vatten med snö ovanpå, superslirigt!
Eller hur? Fast jag trivdes ju himla bra på kyrkogården så om jag får jobb på botan blir det svårt att välja.Botan
Det innehåller kakaoBÖNOR.. Så givetvis...Visst är chokladmuffins en fullt rimlig lunch? Tänker att det är ju ändå fredag
Frågar givetvis åt en kompis
Vad bra att allsmäktige Buke godkänner chokladmuffins till lunch. Kompisen har nu ätit ett antal chokladmuffins, vet ej antal, och klagar på magont. Kan det ha blivit för mycket Bönor tror ni?Det innehåller kakaoBÖNOR.. Så givetvis...
Absolut! Vi vet ju alla vad som händer om man äter för mycket bönorVad bra att allsmäktige Buke godkänner chokladmuffins till lunch. Kompisen har nu ätit ett antal chokladmuffins, vet ej antal, och klagar på magont. Kan det ha blivit för mycket Bönor tror ni?