Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut! Vi vet ju alla vad som händer om man äter för mycket bönor :bag:
Exakt, var precis det jag tänkte på. Om det kanske råkat bli för mycket bönor :turd::angel:
Jag åt tårta till lunch igen (och frukost), det var i alla fall hallon i den!
Jag heter hallon i ett spel, så när du nämnde att det var hallon i din tårta gick det inte ihop i mitt huvud. Jag ligger inte i någon tårta :confused:
Kom sedan på att ja, just det, hallon är ju ett bär också. Och allt blev mycket mer logiskt :idea: :laugh:
 
Den här terminsstarten har en del i övrigt att önska.
Slut.s
Men nu är det helg iaf.
664A50E2-8DCB-4773-BCFA-E1F6A508B6CF.webp
 
Mailar och ringer. Byn är på fötter igen och jag är
sambandscentral. Vidarebefordrar hit och dit. Kallar till byamöten.

Å så var det renskrivningen av sammanställningen av bullerstörningar. Renskrivning av en inlaga till kommunen som 80+ grannen skrivit.

Har ett flygblad att sammanställa och telefonsamtal på måndag. Och ett par inlägg i fb-grupper.

"tur jag inte är trött"
:up: :cry: 🤪
 
Hemma fran morgon koret med skolbussen. I morse rakade jag glomma att ta ut en airpod fran orat innan jag korde ivag. Vid 7:30 ungefar hor jag "Siri" lasa upp ett text meddelande fran banken ... som undrar om just da var pa Wallmart och handlade for $5000 USD. 🤯 Texta tillbaka Ja eller Nej, fortsatte "Siri" ... jag stannade (med barn i bussen) vid narmaste trotoarkant, slet fram telefonen och textade "NO".

Pa vagen hem stannade jag for att fika med nagra kompisar ... och upptackte att mitt kort var sparrat (Jag hade glomt morgonens text). Dags att ta tag i det hela ... och TACK snalla banken for den snabba fragan 🙏
 
Herregud vad rörigt, kommer bli en helt galen kommande vecka.
Ska dessutom ha ett möte med Mr "kan jag allt" där det satta samtalsämnet är "samarbete". Kommer bli en aning prövande eftersom hans definition av samarbete är att HAN bestämmer :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 677
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 984
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp