Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bäddat rent i sängen och funderat över hur många uppsättningar sängkläder men behöver. Förutom att det är kul att förnya sig då.

Nu ska jag hitta på nåt. Vad vet jag inte än, men nånting blir det säkert.
 
Nu börjar jag bli öm i bröstkorgen både framtill och i ryggen av allt hostande, jag har hostat av och till hela natten och nu rejält på morgonen 😫, jäkla tur inte lungorna flyger ur 😆. Men äntligen! Första natten på en vecka som jag vaknade torr, underbart 🥳.
Ingen sovmorgon denna lördag; var lika bra att gå upp vid 7 och äta frukost ihop med älsklingen innan han ska iväg 😊.
 
Bäddat rent i sängen och funderat över hur många uppsättningar sängkläder men behöver. Förutom att det är kul att förnya sig då.

Nu ska jag hitta på nåt. Vad vet jag inte än, men nånting blir det säkert.

Jag tänker ibland att det optimala vore två, så att man alltid kan ha ett i sängen och ett i tvättstugan och slipper övrig lakansförvaring. Men det är som sagt alldeles för kul att förnya sig :angel:

(Och kan ju vara bra att ha någon extra med småbarn, vid magsjuka eller så)
 
Jag tänker ibland att det optimala vore två, så att man alltid kan ha ett i sängen och ett i tvättstugan och slipper övrig lakansförvaring. Men det är som sagt alldeles för kul att förnya sig :angel:

(Och kan ju vara bra att ha någon extra med småbarn, vid magsjuka eller så)
Japp, om man inte har småbarn räcker det absolut med två uppsättningar. Nu under vintern använder vi bara flanellsängkläder och vi har just två uppsättningar som vi byter mellan.
 
Under natten har det kommit snö som det inte var sagt ngt om. Avskyr när det kommer snö på is. Livrädd för att ramla. Men det är väl bara att bita ihop. Ska bara smälta frukosten först.

Är så sjukt trött på drömmar. Inte så mkt mardrömmar men är ändå slut när jag vaknar.
Varför blir det så?
 
Vaknade tidigt men har dragit mig i sängen fram tills nu. Ska strax stiga upp och äta frukost.

Sen vette tusan vad det ska bli av dagen. Jag borde vara social men orkar inte ta tag i att kontakta någon kompis så blir antagligen ingenting.

Kanske ska bada och klippa hunden. Iaf ta en lång promenad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 686
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp