Helvete jäckla skit Natt nummer 2 med krsmoer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är HELT galet hur det har urartat....Och natten har knappt börjat….
Visa bifogad fil 110868
Edit: sen min printscreen har det även sprängts i trapphus i Skarpnäck
Jättegott! Fast jag dricker det.
Nyfiken! Dricker det till mat då? Eller blir drickan maten typ?Ja! Fil dricker man!
Kan antingen dricka det till en macka eller bara ett glas som ett litet mellanmål eller bara för att det är gott.Nyfiken! Dricker det till mat då? Eller blir drickan maten typ?
Måste testa till frukost i morgon Låter smarrigt!Kan antingen dricka det till en macka eller bara ett glas som ett litet mellanmål eller bara för att det är gott.
I Finland är det en måltidsdryck.Nyfiken! Dricker det till mat då? Eller blir drickan maten typ?
Bäddat rent i sängen och funderat över hur många uppsättningar sängkläder men behöver. Förutom att det är kul att förnya sig då.
Nu ska jag hitta på nåt. Vad vet jag inte än, men nånting blir det säkert.
Japp, om man inte har småbarn räcker det absolut med två uppsättningar. Nu under vintern använder vi bara flanellsängkläder och vi har just två uppsättningar som vi byter mellan.Jag tänker ibland att det optimala vore två, så att man alltid kan ha ett i sängen och ett i tvättstugan och slipper övrig lakansförvaring. Men det är som sagt alldeles för kul att förnya sig
(Och kan ju vara bra att ha någon extra med småbarn, vid magsjuka eller så)
Ska ta en dusch och sen packa en liten väska till barnet som ska iväg med sin pappa och sen en liten väska till mig själv
Har lite träningsvärk vilket är bra eftersom jag var på gymmet igår