Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Möjligt att det låter märkligt, men så är det. Använder du flanellpåslakan? De tar rätt mycket mer plats än "vanliga" påslakan....
Ja, jag har två + två örngott. Så stor skillnad tycker jag inte det är, sommartid tvättar jag flera duntäcken samtidigt utan problem och de tar ju mer plats än ett par påslakan.
 
Bra dag på jobbet igår, men avslutade med att eventuellt ha gagit ett förhastat beslut och raderat 60-objekt som kommer ta väldigt många fler timmar att återskapa om jag måste göra det 🤯 Inget akut tack och lov, så får följa upp på måndag om de behöver återskapas eller inte, och behöver de det får det ta den tid det tar.

Åkte till skogen med hundarna och lyckades få den sista timman med dagsljus 😃 och avslutade kvällen med ett långt telefonsamtal med min käre vän, väldigt fint ❤️
 
Fullt program idag. Kunde inte sova inatt och tog till sist en sömntablett. Är nu både sömnbristig och groggy. Borde ha stigit upp för 20 minuter sen allra senast, men kan inte förmå mig att röra mig. Sista tiden har varit så kaosig vad gäller sömn. Tycker synd om mig själv.
 
Blev 7 rätt behagliga km ändå. Sprang mest på vägbanan som var bar.
Tittar på Stjärnorna på slottet och ska ta en kopp kaffe till.
Om ett tag ska jag äta hos päronen.
4B82D16F-7D17-4BB1-811F-4A99F233D992.webp
 
Har lite problem med en kollega. Vi kommer verkligen inte överens. Hur tacklar man det?
Jag ska försöka prata med hen men är rädd för att även det kan misstolkas och vändas till min nackdel.
Jag tänker att det är bra att prata med hen om man klarar att gå in öppet och rakt typ ”jag tycker vårt samarbete funkar väldigt knackigt, hur ska vi göra för att jobba bättre tillsammans?” .

Om det fungerar dåligt tycker jag att ni ska ta hjälp av er chef att hitta en lösning.

Man behöver inte trivas med sina kollegor, man behöver inte komma överens, men alla måste klara att ha ett professionellt samarbete och förhålla sig till arbetsplatsens värderingar och organisationsmodell.
 
Är också uppe på ohelig (:p) tid, ska iväg på ett dop. Kyrkan ligger åtminstone bara en halvtimme bort. Och efteråt skulle det bli något att äta, jag hoppas iaf på det då jag inte ätit frukost 😅 Jag hade nog kunnat tacka nej till dopet då det är egentligen min mammas kompis barnbarn som döps, men sa ja i ett svagt ögonblick då jag bara tänkte på övningskörningen :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 686
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp