Ja vems fel skulle det annars vara? Vi ägare styr ju självklart vädret.....Krängt är ännu värre än kränkt
Edit: Och givetvis är det mattes fel att det är kallt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vems fel skulle det annars vara? Vi ägare styr ju självklart vädret.....Krängt är ännu värre än kränkt
Edit: Och givetvis är det mattes fel att det är kallt...
3 uppsättningar sängkläder och handdukar fick jag lära mig på hemkunskapen.Jag tänker ibland att det optimala vore två, så att man alltid kan ha ett i sängen och ett i tvättstugan och slipper övrig lakansförvaring. Men det är som sagt alldeles för kul att förnya sig
(Och kan ju vara bra att ha någon extra med småbarn, vid magsjuka eller så)
Näe men ska ligga på runt 5,5 fastesocker.Är det högt? Jag brukar ha runt 6 eller strax över när vården testar. Men ingen har anmärkt på det. Går på rätt höga doser kortison så det kanske påverkar
"Ägare"? Till en katt? Är det inte mer servicepersonal alternativt slavar?Ja vems fel skulle det annars vara? Vi ägare styr ju självklart vädret.....
Autokorrekt så klart skall givetvis stå slav."Ägare"? Till en katt? Är det inte mer servicepersonal alternativt slavar?
Uppenbarligen kände jag inte till detta, jag ska genast beställa varmare väder så att all is smälter!Ja vems fel skulle det annars vara? Vi ägare styr ju självklart vädret.....
Fast du har vell innekatt???Uppenbarligen kände jag inte till detta, jag ska genast beställa varmare väder så att all is smälter!
Ja. Men jag vill ju ha bort isen. DuhFast du har vell innekatt???
Hoppas du fångar de du vill haSnart börjar Community Day Classic på Pokémon Go, så jag sitter redo i träningskläder och ska ut och fånga en massa Pokémon. Har peppat inför den här dagen löjligt länge. Har tyvärr huvudvärk, men har fått i mig en Ipren som förhoppningsvis ska bota den.
Nähe vad är man dådå? Sambo men just nu ensam hemma... (ja förutom slavdrivarna men eftersom jag är själv hemma så sover de förmodligen uppe).Fick precis världens utskällning vissa Messenger för att jag sa att jag var ensam. Jag får tydligen inte vara ensam, för jag är gift och då är man inte ensam.