Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker ibland att det optimala vore två, så att man alltid kan ha ett i sängen och ett i tvättstugan och slipper övrig lakansförvaring. Men det är som sagt alldeles för kul att förnya sig :angel:

(Och kan ju vara bra att ha någon extra med småbarn, vid magsjuka eller så)
3 uppsättningar sängkläder och handdukar fick jag lära mig på hemkunskapen.
1 under användning, 1 i tvättkorgen och 1 ren i förvaring.

Jag har nog minst det dubbla...varav hälften är oanvänt.😁
Rensade under 2022 så det är köpstopp på sånt ett antal år framöver som gäller.
 
Är på dopfika, har ätit tårta och kakor till frukost :cool::D

Dock så är det farligt halt märkte jag. Jag gick ut från kyrkan och tjong, åkte ned på marken 😵‍💫 tur nog så halkade jag ändå ganska långsamt och på så sätt att jag inte skrapade upp något knä; utan en fot åkte in under mig, hamnade lite mera på låret och skrapade upp en hand lite grann. Tur i oturen att mina ben är viga, så jag har bara lite värk i fotleden.

Men jag fattar varför jag inte vill gå ut i det här vädret, fick bara bekräftelse på att jag hatar is :cautious:
 
Lördagsmys efter lördagsfys.
F0988A81-06B9-485A-B1F3-07606ADA1B81.webp
 
Ska sticka ut på långpass men jag är så trött på att klä på mig så mycket :cautious: längtar tills man bara drar på sig T-shirt och shorts.
Så jag ligger och tjurar på soffan en stund, sen ska jag dra ut :D

Tar med mig pappa några kilometer, han har nu hjärtmätare och ska träna som vanligt sa läkaren, trots att pulsen är helt bananers. Så slipper han springa ensam och oroa sig för att kanske bli yr igen osv. :up:
 
Snart börjar Community Day Classic på Pokémon Go, så jag sitter redo i träningskläder och ska ut och fånga en massa Pokémon. Har peppat inför den här dagen löjligt länge. 😂 Har tyvärr huvudvärk, men har fått i mig en Ipren som förhoppningsvis ska bota den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 688
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp