Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förmiddag med nästa del i en ledarskapsutbildning jag går genom jobbet. Mycket intressant som vanligt, och spännande diskussioner kring bordet 🤩 Så kul, för det är kommunens egna utbildning och vi som går den kommer alla från olika delar av kommunen, och det är sånt härligt gäng!

Sen eget arbete hemma på em, och ridlektion på kvällen. Avslutade dagen med ett telefonsamtal med min käre vän, en varm dusch och nybäddad säng 😍
 

Bifogade filer

  • IMG_20230118_160730_863.webp
    IMG_20230118_160730_863.webp
    104,1 KB · Visningar: 60
Den lilla febern jag hade igårkväll igen la sig när jag skulle sova- äntligen! Kände jag. Knappast...Vaknade (om än mindre denna gång) sjöblöt inatt igen...Fick pallra upp huvudet högt pga hostan men sovit bättre än de sista nätterna på snart en vecka 🥳. Någon vecka till så är jag nog helt frisk och så hoppas jag verkligen att jag slipper bli sjuk igen på bra länge efter den här skiten 🤧. God morgon! ☺️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 984
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
706
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp