Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.

Grattis! 🥳🎂🍾
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis på din dag
 
En artikel klar. Har egentligen mer att göra men borde sova... Har varit så sjukt seg hela dagen men känt mig piggare under kvällen. Kanske kan jag känna mig piggare hela dagen imorgon om jag lägger mig nu? Såg att en favorit på youtube lagt upp nytt, långt klipp, så det ska jag nog kolla på för att varva ner.
 
Sitter på jobbet och har hunnit ta två koppar kaffe, får se om det blir en tredje innan midnatt, har en regel annars att inget kaffe mellan 00 - 05 för att magen inte ska få problem. Något jag fick lära mig på mitt första skiftjobb när det gäller att försöka hålla normala tider och inte äta heller under nätterna. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp