Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis!🎂🥳
 
Stort grattis på födelsedagen @FengurLaugar!

1368a2ed664eea79f6d69b1129bbe08a.png

Naaw tack :love:
 
Ska inte skrämma @MJLee men jag skulle absolut välja sedering.

De sprejade ena sidan av min tunga och knökade ner slangen. Det gjorde SVINONT. Hade rejäla smärtor länge efteråt.
Misstänker att de inte skadat mig lika illa om jag inte spänt mig pga smärtan. När jag grät och jämrade mig sa de bara "slappna av så går det bättre" :meh::meh::meh:
Usch vad hemskt!
 
Följer budgivningen på en 16kvm (!!) liten lägenhet i huset. Det är ett kyffe som stått tomt i åratal. Tänk tak som hänger i flagor, kokplattor ur funktion från 70-talet osv.
Det har sprutat in typ 45 bud och det bara matas på!? Är 13 budgivare vad jag kan se. De har hetsat upp priset en mille snart nu. Kaos. Och jag som tänkte att marknaden är iskall...
 
Jahopp. Upptäckte precis att inga mail jag skickat från registratormailen kommit fram.
Det innebär att jag måste backa tillbaka till oktober och svara om på alla mail som kommit in, ca 15 om dagen. 1485 mail cirka. Så fort IT har fixat så det här dumma felet är borta. :arghh: Är så stressad över detta att jag vill kräkas. Hur sjutton ska jag hinna?
Det borde IT-avdelningen kunna lösa, att tvångsskicka om mejlen? Förutsatt att mejlen genererats över huvudtaget då. Du ska inte behöva göra om arbetet.
 
Följer budgivningen på en 16kvm (!!) liten lägenhet i huset. Det är ett kyffe som stått tomt i åratal. Tänk tak som hänger i flagor, kokplattor ur funktion från 70-talet osv.
Det har sprutat in typ 45 bud och det bara matas på!? Är 13 budgivare vad jag kan se. De har hetsat upp priset en mille snart nu. Kaos. Och jag som tänkte att marknaden är iskall...

Okej efter att ha zoomat ser jag att det finns inga plattor eller ugn öht. Det enda som finns är en diskho 😅
 
Spöregn och två bussar i raken var fulla med barnvagnar så tillslut började jag gå, gick förbi Stadsmissionen och tänkte att jag kunde titta in. Så glad att jag gjorde det! För ett antal år sedan gick ett utav mina vinglas från Orrefors i backen och sen dess har jag enbart haft tre. Har letat och letat, sökt på Tradera, Googlat men inte hittat dem någonstans. Nu stod de där. Inte ett, eller två, utan sex utav dem! 😍
 
Följer budgivningen på en 16kvm (!!) liten lägenhet i huset. Det är ett kyffe som stått tomt i åratal. Tänk tak som hänger i flagor, kokplattor ur funktion från 70-talet osv.
Det har sprutat in typ 45 bud och det bara matas på!? Är 13 budgivare vad jag kan se. De har hetsat upp priset en mille snart nu. Kaos. Och jag som tänkte att marknaden är iskall...
Oj, det är ju näst intill klaustrofobiskt litet.... 🤪
 
Följer budgivningen på en 16kvm (!!) liten lägenhet i huset. Det är ett kyffe som stått tomt i åratal. Tänk tak som hänger i flagor, kokplattor ur funktion från 70-talet osv.
Det har sprutat in typ 45 bud och det bara matas på!? Är 13 budgivare vad jag kan se. De har hetsat upp priset en mille snart nu. Kaos. Och jag som tänkte att marknaden är iskall...
Är det en fancy adress?
Annars kan man verkligen undra :eek:
 
Följer budgivningen på en 16kvm (!!) liten lägenhet i huset. Det är ett kyffe som stått tomt i åratal. Tänk tak som hänger i flagor, kokplattor ur funktion från 70-talet osv.
Det har sprutat in typ 45 bud och det bara matas på!? Är 13 budgivare vad jag kan se. De har hetsat upp priset en mille snart nu. Kaos. Och jag som tänkte att marknaden är iskall...
Blev plötsligt lite extra tacksam för min hyresrätt på hela 26 m2.

Men den där lägenheten kanske har jättelåg avgift?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 980
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp