Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis!
1673943569455.png
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.

Grattis på födelsedagen! 🥳
 
Nu har jag kommit hem från Lund. Ska byta om till stallkläder och äta två mackor. Sen kör jag till stallet.
Oändligt trist väder. Typiskt när jag hade planerat att mocka hagarna :meh:
 
Ligger och drar mig med katterna under täcket. Ska jobba inatt så blir mest slöande idag förutom att fortsätta leta efter bilnycklarna. Trist väder ute som vanligt, funderar nästan på att flytta norrut så jag får vettiga vinrar igen. Hatar det här jävla pissvädret som blir allt vanligare vintertid! :arghh:
 
Ligger och drar mig med katterna under täcket. Ska jobba inatt så blir mest slöande idag förutom att fortsätta leta efter bilnycklarna. Trist väder ute som vanligt, funderar nästan på att flytta norrut så jag får vettiga vinrar igen. Hatar det här jävla pissvädret som blir allt vanligare vintertid! :arghh:
Vi är två! Jävla dynga. Det ska va VITT nu. Normalt i det här landet....Men ja...
 
På jobb. Helt slut borde egentligen vara hemma. vaknade kvart över 2 natt av att blodsockret droppade sen har hela natten bestått av att äta, kallsvettas och må allmänt pissigt. Fick några timmars sömn mellan 5-7 sen var det upp och äta igen.
Ganska skakig och lite illamående är jag iallafall på jobbet. Ska bli skönt när denna veckan är över så jag kan jobba lite hemifrån igen
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis! 🥳
 
Blev så himla triggad över min chef i dag att jag nu har halvt gömt mig på ett annat kontor i hopp om att slippa se honom. Har massor krångliga registratorgrejer som jag ärligt talat inte riktigt vet hur jag ska lösa som jag behöver fundera över. Har inte tid då att känna som att all själ och motivation dör när jag ser snubben. :angel:

Tillägg: Känner mig för övrigt typ yr och ostadig i dag? Fattar noll. Ska det vara bra för?
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis på dagen! 🥂🎁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 979
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp