Grattis! Alltid bra att få anledning att äta tårta.
Det är det! Älskar tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Alltid bra att få anledning att äta tårta.
Grattis grattisGrattis!!
Grattis, grattis.Det är det! Älskar tårta
Jag måste vara trött svaret var till @FengurLaugarGrattis grattis
Grattis!Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Vi är två! Jävla dynga. Det ska va VITT nu. Normalt i det här landet....Men ja...Ligger och drar mig med katterna under täcket. Ska jobba inatt så blir mest slöande idag förutom att fortsätta leta efter bilnycklarna. Trist väder ute som vanligt, funderar nästan på att flytta norrut så jag får vettiga vinrar igen. Hatar det här jävla pissvädret som blir allt vanligare vintertid!
Grattis!Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Stort grattis @FengurLaugar
Jag åt tårta för din skull igår 2 omgångar till och med
Grattis på dagen!Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen