Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Är på sjukhuset och väntar. I privatrum negativt på covid testet så det är fritt fram för operation!
Jag är väldigt hungrig så tycker att de kan börja
Om det ändå hade varit ett badrum istället för ett kök så hade det kanske gått an...men skiter i rören.
Visst har du postat såna här bilder tidigare? Varje gång ser jag ett par tofflor och undrar varför du är ute och springer i tofflor. Men det är väl såna där avtagbara dubbar?Gruvade mig för att det skulle ligga snö på isen när jag skulle jogga men som tur var så duggregnade det bara och brodden fick fäste.
Nu njuter jag av kaffet innan det blir jobb till 17:30.
Visa bifogad fil 110642
Hihi japp, brodd på Hokaskor.Visst har du postat såna här bilder tidigare? Varje gång ser jag ett par tofflor och undrar varför du är ute och springer i tofflor. Men det är väl såna där avtagbara dubbar?
Grattis!!Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis på din dag!Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis! Hoppas du får en toppendagIdag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen
Grattis! Alltid bra att få anledning att äta tårta.Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen