Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gruvade mig för att det skulle ligga snö på isen när jag skulle jogga men som tur var så duggregnade det bara och brodden fick fäste.
Nu njuter jag av kaffet innan det blir jobb till 17:30.
C9A880CE-8CDC-4A30-92F5-9762D1B5BC27.jpeg
 
Vattnet är tillbaka!:up:

Men varmvattnet är 27 grader. Min "dusch" reducerades till att jag snabbt sköljde av kroppen och underlivet. Och jag vet inte om jag vågar lita på att det här är permanent. Så jag har fyllt upp skurhinken och den vattendunk jag använde igår + vattenkokaren.
 
Hade svårt att sova mer än småstunder i sängen så gav upp vid 4-tiden så sambon inte skulle bli störd...Gick ner till soffan och somnade. Och snarkade visst som en karl enligt honom när han kom ner...Inte lustigt att jag plågas onödigt mycket av halsontet
..Blir ju inte bättre av det 🥴.
 
Gruvade mig för att det skulle ligga snö på isen när jag skulle jogga men som tur var så duggregnade det bara och brodden fick fäste.
Nu njuter jag av kaffet innan det blir jobb till 17:30.
Visa bifogad fil 110642
Visst har du postat såna här bilder tidigare? Varje gång ser jag ett par tofflor och undrar varför du är ute och springer i tofflor. :confused: Men det är väl såna där avtagbara dubbar?
 
Är vaken! Försov mig inte. :up: Men drömde att jag missade läkartiden pga att klockan var 11:30 och jag var i byn, jagade runt efter en busshållplats men det fanns ingen. Lånade till slut min kusins cykel som knappt hade luft i däcken och cyklade till stan. När jag kom fram dit gick alla klockor rätt. Puh!
Vaknade flera gånger inatt. Stressad. :(
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis!! 🥳
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis på din dag! 🥳
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis! Hoppas du får en toppendag 😍🥳
 
Åhhh så jättebra att det regnar igen fast det är så förtvivlat blött överallt- deprimerande dynga. Den där 90-talsvintern som påstods är ju verkligen rent skitsnack hittills 👎. Öppnade dörren för att se om honkatten ville komma in från skiten och såklart passade ungkatten på att smita ut....Aja. Orkade inte jaga honom så fick hoppas på att han ville komma in snart igen..Jodå! Ganska direkt jamade han och ville in, sååå duktig 😍. Massa beröm och så kattgodis, mycket nöjd katt 🥰.
 
Idag fyller jag år, 34 år. Jaja det är en anledning till att äta tårta iallafall :love: Väcktes sjukt tidigt i morse av familjen som sjöng och bjöd på frukost på sängen :heart

Känns som jag inte kommer vakna till riktigt idag, känner mig typ bakfull haha! Blir mycket kaffe och kämpa sig genom arbetsdagen. Hoppas på inte alltför hemskt väder sen när jag har lunch utan då ska jag nog ta en ridtur.
Grattis! Alltid bra att få anledning att äta tårta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 979
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp