Det här fick mig att Spotify-söka efter ljud av mumsande hästar.Varför är stallet världens bästa plats?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här fick mig att Spotify-söka efter ljud av mumsande hästar.Varför är stallet världens bästa plats?
Och därefter tyckte Spotify att ”Air Raid Siren Sound Effect” passade bästDet här fick mig att Spotify-söka efter ljud av mumsande hästar.
Jag hade ju hemma en rörmokare som skulle installera diskmaskinenDet här har jag säkert berättat förut, men när vi fick vårt badrum renoverat utbrast den ene hantverkaren plötsligt "Bloody hell, what in God's name is THAT?!"
Efter det jobbade jag från grannarnas lägenhet resten av veckan, för jag blev så stressad av att höra allt som eventuellt hade gått/gick/skulle gå fel
Så mysigt det låterPratar med en kompis på telefon samtidigt som jag pluggar. Vi pratar ju inte aktivt utan pratar lite här och där om saker som vi kommer på. Ibland berättar vi lite vad vi gör eller pratar till oss själva. Men så helt plötsligt utbrister min kompis "det är rätt så lugnande att lyssna på dig samtidigt som jag virkar, du är som en podcast när du pratar med din kemibok!"
(Jag lovar, jag pratar inte högt om jag är någon annan stans än i mitt rum, ni behöver inte oroa er för att jag terroriserar mina klasskompisar i klassrummet )
Sådär gör ofta sambon och några kollegor (eller med vänner, flera i samma samtal) när de sitter i sina skogsmaskiner på jobbetPratar med en kompis på telefon samtidigt som jag pluggar. Vi pratar ju inte aktivt utan pratar lite här och där om saker som vi kommer på. Ibland berättar vi lite vad vi gör eller pratar till oss själva. Men så helt plötsligt utbrister min kompis "det är rätt så lugnande att lyssna på dig samtidigt som jag virkar, du är som en podcast när du pratar med din kemibok!"
(Jag lovar, jag pratar inte högt om jag är någon annan stans än i mitt rum, ni behöver inte oroa er för att jag terroriserar mina klasskompisar i klassrummet )
Jag hade ju hemma en rörmokare som skulle installera diskmaskinen
Han öppnade dörrarna under diskhon och bara: va i helvete har de sysslat med?
Då var det nyligen stambytt.
Men så som de hade gjort får man bara inte göra.
Han fixade till en del av det gratis.
Herregud vad nyfiken jag skulle bli, skräckslaget nyfiken
Jag hade ju hemma en rörmokare som skulle installera diskmaskinen
Han öppnade dörrarna under diskhon och bara: va i helvete har de sysslat med?
Då var det nyligen stambytt.
Men så som de hade gjort får man bara inte göra.
Han fixade till en del av det gratis.
Jag tror att det hos oss kan ha varit stunden då de hittade kakel bakom kaklet. Eller så var det då de hittade en dusch bakom duschen. Eh, ja... Det finns gott om idioter här i världen. Så att säga.I mitt fall hade de renoverat hela köket och flyttat på grejer osv men inte bytt ut rostiga ballofixer från 20-talet
Rörmokaren mumlade ngt om idioter som la 100 tusentals kr på att renovera kök men skiter i rören.
(obs inte jag som renoverat).
Snutten då!