Känner mig tämligen i fas med mina uppgifter
Nu ska jag pausa i någon timme. Dottern slutar skolan 15.10, tror jag, så det blir lagom
Nu ska jag pausa i någon timme. Dottern slutar skolan 15.10, tror jag, så det blir lagom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och härDet är sol här också
Det är sol här också
Alltså sista tiden har varit förjävlig. Akutköpte en burk D-vitamin i veckan som varMan har inte direkt fått överflöd av d-vitamin sen oktober
Röstar på imorgon!Ska göra en lite krånglig fakturering men funderar på att det är bättre jag tar det i morgon och inte nu när hjärnan är trött efter flera intensiva timmar vid datorn. Är liksom gjort för att det absolut inte ska bli rätt
Röstar på imorgon!
Administrativt, skulle isåfall jobba med att uppdatera siffror och deras ordrar. Det är ett litet företag som jobbar med flygplansmotorer/-delar som de köper och säljer material till underleverantörer.Vad är det för jobb?
Jag jobbar inte heltid och tycker att det är toppen!
Härliga nyheter !Goda nyheter, inga bakterier i leden och ingen skelettskada på ungdomen, så troligtvis en rejäl lårkaka efter spark eller fall