Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har provat motor till rullstolen. Jädrar vad här ska åkas (om ca 2 veckor - beställningsvara)! Sol och fågelkvitter när vi var ute.

I övrigt har jag fixat någon tråkig deklarationssak till mamma och solat i sängen. Samt smakat det nya syrade grönsaksmedleyt. Jättegott! Vitkål, rödbeta, blomkål, morot, fänkålsfrö och vitlök.
 
Vad är det för jobb?
Jag jobbar inte heltid och tycker att det är toppen!
Administrativt, skulle isåfall jobba med att uppdatera siffror och deras ordrar. Det är ett litet företag som jobbar med flygplansmotorer/-delar som de köper och säljer material till underleverantörer.
(Jag var lite tveksam då jag är lite miljöpartist och tycker att man ska minska på flygtrafiken i världen 😅 men de jobbar med återbruk och äldre motorer, så det är ju bra. Och jag sa inget om mina åsikter :angel::rofl:)
Jag vill inte jobba heltid heller men som sagt så beror det mycket på privatekonomin, jag måste ha råd med att leva 😅
 
IMG-20230116-WA0027.jpeg


Hämtar upp ett nattduksbord jag köpt på gumtree. Älskar att bo så att jag kan ta hem det med bussen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 974
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
705
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp